Кафедра теорії та методики олімпійського і професійного спорту

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/67

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Плавання у фізичному вихованні студентів
    (2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.
  • Ескіз
    Документ
    Упровадження спецкурсу як елемент професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання й спорту
    (2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) Представлено програму до спецкурсу «Формування позитивного ставлення до здорового способу життя громадян», розкрито її структуру і зміст, розроблено методичні рекомендації, а також визначено педагогічні умови, що сприятимуть оволодінню професійними компетентностями. З теоретичної точки зору, спецкурс спрямований на розвиток інтересу у майбутніх учителів фізичної культури і спортивних тренерів до питань охорони здоров’я, здорового способу життя, а також формування комунікативних, творчих навичок. На практиці студенти зможуть здійснювати перенесення знань із навчальної ситуації у професійну діяльність використовуючи набуті компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) У статті розглянуто сучасні тенденції формування соціальної компетентності у фаховій підготовці майбутніх вчителів фізичного виховання та тренерів зі спорту у вищій освіті. Виділено основні напрями, особливості формування соціальної компетентності у науковій літературі. Досліджено наукові підходи закордонних та вітчизняних учених щодо визначення поняття «соціальна компетентність». Представлено погляди сучасних науковців та практиків щодо вирішення актуальної проблеми формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту.
  • Ескіз
    Документ
    Использование средств плавания на занятиях по дисциплине «физическая культура» в вузах
    (2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (en) The problem of using the means of navigation in physical education classes in the conditions of modernization of higher education in Ukraine is considered. The most effective forms of organization are taken, as well as the varieties and features of the use of swimming in the system of physical education of the university. Theoretical, methodical and practical aspects of the use of floating means in practice are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Метод «портфоліо» в модернізації фахової підготовки вчителів фізичної культури
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) Самостійна робота студента виступає важливим складником фахової підготовки вчителя фізичного виховання. Тому актуальним на сьогодні постає питання пошуку шляхів її вдосконалення. Вважаємо запровадження методу “Портфоліоˮ допоможе кращому структуруванню самостійної роботи студентів, сприятиме систематизації й поглибленню знань студентів з дисципліни “Теорія і методика викладання спортивних ігорˮ.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення технічної підготовки студентів на заняттях підвищення спортивної майстерності з волейболу
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Бабаліч, В. А.; Maleniuk, Tatiana; Babalich, Viktoriia
    (ua) У статті висвітлюється проблема удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів масових розрядів. Обгрунтовано доцільність вирішення даної проблеми на основі аналізу початкових показників фізичної підготовленості, що відповідали середньому рівню, і початкових показників технічної підготовленості, що знаходилися на низькому і середньому рівнях. Удосконалено технічну підготовку волейболістів-початківців за допомогою систематичного впровадження традиційних спеціально-підготовчих вправ; застосування додаткового обладнання, пристроїв і тренажерів; урахування початкового рівня фізичного розвитку, технічної і фізичної підготовленості. Проаналізовано динаміку підвищення середніх показників технічної підготовленості волейболістів у процесі річного циклу тренувань. Доведено ефективність удосконалення технічної підготовки студентів-волейболістів.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення швидкісних і координаційних здібностей студентів на заняттях підвищення спортивної майстерності з настільного тенісу
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Maleniuk, T. V.
    (ua) У статті представлено методику удосконалення швидкісних і координаційних здібностей гравців у настільного тенісу в умовах навчання у вузі. Виявлено достовірне (Р<0,05) покращення показників швидкості переміщення, швидкості ударних рухів, орієнтування у просторі і точності рухів. Встановлено недостовірне (Р>0,05) покращення показника відчуття ритму у гравців. Доведено ефективність методики удосконалення швидкісних і координаційних здібностей на основі загальної тенденції до позитивних змін показників спеціальної фізичної підготовленості, які обумовлюють формування спортивної майстерності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» студентами факультету фізичного виховання
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.
    (ua) У статті розкрито структуру дистанційного курсу «Теорія і методика викладання легкої атлетики» для студентів напряму підготовки Фізичне виховання* Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Представлено організацію навчального процесу на основі поєднання традиційного та дистанційного навчання студентів. Визначено особливості застосування дистанційного навчання у процесі вивчення даного курсу: організовує самостійну роботу, поточний і підсумковий контроль якості знань студентів, забезпечує засвоєння теоретичного матеріалу, створює кращі умови для оволодіння практичним розділом навчальної програми.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, S. V.
    (UA) У статті охарактеризовано сучасний погляд на інтенсифікацію процесу фізичного виховання у вищій школі. З’ясовано сутність поняття «інтенсифікація». Визначено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу з фізичного виховання у вищій школі: удосконалення організації навчального процесу; оптимізація; індивідуалізація; гуманізація навчального процесу; впровадження сучасних освітніх технологій; формування позитивної мотивації студентів до занять; застосування ефективних форм і методів контролю та оцінки знань і навчальних досягнень студентів; формування професійної готовності викладачів фізичного виховання; покращення матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного забезпечення занять.
  • Ескіз
    Документ
    Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.
    (ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.