Кафедра теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/67
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо(2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:Документ Дослідження технічної підготовленості студентів-першокурсників у процесі секційних занять з волейболу(ФОП Озеров Г. В., 2018) Маленюк, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Особливості формування соціально-професійної компетентності студентів засобами спортивних ігор(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Руденко, Сергій АнатолійовичДокумент «Теорія і методика викладання легкої атлетики» у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури(«Ексклюзив-Систем», 2016) Маленюк, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Інтеграційні заняття зі спортивних ігор як шлях удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабенко, Андрій ЛеонідовичУ статті досліджується проблема інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Аналізуються навчальні програми та виявляються інтегративні потенційні можливості дисципліни "Спортивні ігри і методика викладання" й дисциплін природничо-наукового циклу. Доводиться доцільність впровадження інтеграційних занять та ефективність їх впливу на знання й уміння майбутнього вчителя фізичного виховання.