Кафедра теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/67
Переглянути
45 результатів
community.search.results.head
Документ Conceptual Approaches to Training Specialists Using Multimedia Technologies(2022) Щирбул, Олександр Миколайович; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Мішин, Сергій Вікторович; Shchyrbul, Oleksandr; Babalich, Viktoriya; Mishyn, Sergіі; Novikova, V.; Zinchenko, L.; Haidamashko, I.; Kuchai, O.(en) Modernization of the educational sector requires globalization, democratization, and the transition to an information technology society. The main goal of education at the present stage is to solve the problem of ensuring the priority of the development of education and science. In modern conditions, the quality of training of qualified specialists is becoming particularly relevant. The great role of teacher education is emphasized by its main goal, which is to train specialists who can ensure the versatile and innovative development of a person as a person and the highest value of society, its mental, physical and aesthetic abilities,high moral qualities, and, consequently, the enrichment on this basis of the intellectual, creative and cultural potential of the people. Among the strategic tasks of modernizing higher education is to ensure informatization of the educational process and access to International Information Systems. The essence of the concept of multimedia is clarified. In the context of media education, multimedia lists a number of functions: informational, interpretive, cultural, entertainment, and educational. The need to meet the needs outlined in the article in the conditions of informatization of the educational process requires the teacher to have knowledge and skills in the field of multimedia pedagogical technologies, knowledge of advanced methods and means of modern science. It is considered what relevant concepts of media education have been developed and are being developed in Ukraine and form an important basis for the modernization of education, which will contribute to the construction of an information society in the country and the formation of civil society. Distance learning is considered – the most democratic form of education that allows broad segments of society to get an education. Distance learning methods are used in higher education institutions, in school education, in the system of advanced training of teachers, in the system of training managerial personnel.Документ Соціалізація майбутніх вчителів фізичного виховання та тренерів як педагогічна проблема(КВНЗ «ДОІППО, 2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Современный взгляд на образование специалистов физического воспитания и спорта(ГГУ им. Ф. Скорины, 2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Аналіз стратегії розвитку фізичної культури і спорту(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Організаційні аспекти самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Інвалідний спорт»(2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Сучасні підходи до реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем засобами фізичної культури(2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Огляд сучасних підходів до реабілітації хворих на дитячий церебральний параліч засобами фізичної культури.Документ Плавання у фізичному вихованні студентів(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.Документ Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»(ХДАФК, 2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.Документ Спеціально спрямований, комбінований комплекс засобів плавання для дітей з наслідками дитя-чого церебрального паралічу(2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria; Сємідєтна, В. В.(ua) Стаття присвячена актуальній проблемі реабілітації дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу. Рухові порушення є основними ознаками хвороби. Для покращення розвитку рухових здібностей у таких дітей було обрано плавання. З’ясовано, що більшість досліджень підтверджують зна-чущість плавання у програмі реабілітації дітей з дитячим церебральним паралі-чем. У результаті представлено комбінований комплекс засобів плавання, що спрямований на розвиток рухових умінь дітей з наслідками дитячого церебра-льного паралічу (на прикладі спастичного тетрапарезу). Складові комплексу: загальнорозвиваючі вправи на суші; імітаційні вправи на бортику басейна; вправи у воді спрямовані на: первинне ознайомлення з водним середовищем; навчання зануренню, спливанню і лежанню, ковзанню у воді; навчання перших плавальних рухів; вправи для виконання в домашніх умовах.Документ Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури на заняттях зі спортивно-педагогічного вдосконалення(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) Рівень підготовки майбутніх вчителів фізичної культури має відповідати сучасним вимогам загальноосвітньої школи, така необхідність спонукає нас до пошуку шляхів підвищення ефективності та якості їх професійного розвитку. У статті представлена методика та результати експерименту, щодо під-вищення професійної підготовки вчителів фізичної культури на заняттях спор-тивно-педагогічного вдосконалення (волейбол). Розроблено покроковий алго-ритм дій, що показує шляхи формування знань, умінь і навичок. Розкрито скла-дові змісту професійної підготовки, за якими визначали ефективність запрова-дженої методики. Дослідження передбачало посилення уваги щодо міждисциплінарної ін-теграції з метою підвищення якості оволодіння теоретичними знаннями, прак-тичними навичками для підготовки компетентного, конкурентоздатного фахів-ця фізичного виховання і спорту.