Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Розвиток нових технологій для покращення аудиторної діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(ua) У статті аналізуються сучасні технології навчання англійської мови, а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.Документ Використання ІТ-технологій при вивченні англійської мови за професійним спрямуванням(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Лисенко, Людмила Олександрівна; Лысенко, Людмила Александровна; Lysenko, Liudmyla Oleksandrivna(uk) У статті аналізуються сучасні ІТ технології навчання англійської мови при вивченні курсу «Англійська мова за професійним спрямуванням», а також розглядаються основні аспекти інтерактивного навчання іноземної мови зумовлені необхідністю розвитку та вдосконалення комунікативних навичок студентів. Визначено та обґрунтовано основні функції використання сучасних технологій, які суттєво сприяють ефективному навчанню комунікативних вмінь.Документ Профіль письмового перекладача (професійні компетенції очима вишів та індустрії)(КОД, 2018) Бондаренко, Олександр Сергійович; Бондаренко, Александр Сергеевич(uk) Мета статті — з'ясувати пріоритетність професійних компетенцій письмових перекладачів. Матеріал для аналізу - дані опитування викладачів перекладацьких відділень України та представників індустрії лінгвістичних послуг. В результаті опитування виявлено базові харакетристики професійного профілю письмового перекладача очима індустрії та вишів. Визначено спільне та відмінне, виокремлено найочевидніші невідповідності в сприйнятті професії. Запропоновано шляхи подолання невідповідностей, зокрема, підвищення рівня технологічних компетенцій.Документ Songs in the english language classroom(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна(uk) Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхні терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.