Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.Документ Subtext in the rhetoric discourse: aristotle’s model(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Foka, Mariya Volodymyrivna; Фока, Марія Володимирівна; Фока, Мария Владимировна(uk) З огляду історіографії теоретико-літературної думки стосовно проблематики підтексту у творах словесного мистецтва, важливо розглянути античну епоху, яка відзначається бурхливим процесом осмислення таємниць впливовості усного слова (риторика). Тож у статті досліджено специфіку прихованого вираження думок та ідей на матеріалі трактату “Риторика” Арістотеля. Зокрема, автор розглядає приклад та ентимему, що пов’язані з підтекстовим вираженням; охарактеризовує особливості портрету слухачів, знання якого дозволяє оратору сугерувати певний настрій і думку аудиторії; аналізує природу метафори, що несе в собі приховане значення; висвітлює створення експресивності, що насамперед полягає в емоційному підтексті. Погляди Арістотеля, що представлені в трактаті, значно уточнюють і доповнюють теорію підтексту, яка розвивається в сучасному літературознавстві, розкривають феномен підтексту у всій його багатогранності, що дає змогу відчути його поліфункціональність та особливу значущість у сфері слова та його впливу.Документ Subtext as a method of suggestive influence (on the basis of aristotle’s «Rhetoric»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Foka, Mariya Volodymyrivna; Фока, Марія Володимирівна; Фока, Мария Владимировна(uk) У статті досліджено особливості побудови підтексту як засобу сугестивного впливу на матеріалі трактату Арістотеля «Риторика». Осмислення та узагальнення поглядів Арістотеля уточнюють та доповнюють теорію педагогічної риторики.Документ Переклад засобів підсилення виразності й образності мови художнього твору(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Білоус, Олександр МиколайовичУ cтатті здійснюється дослідження тропів як засобу вираження експресивності лексики в системі сучасної української мови та можливостіїх перекладу німецькою мовою.