Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості лінгвістичної підготовки за фаховим сприяттям в системі медичної освіти(КОД, 2018) Патлата, Ганна; Patlata, Ganna; Ріжняк, Оксана Леонідівна; Rizhnyak, Oksana(uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в медичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнень студентів.Документ Methods of studying english grammar material for middle and higher classes pupils of secondary schools: taking into account the communicative approach(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Zhukova, Oleksndra Mykolaivna; Жукова, Олександра Миколаївна; Жукова, Александра Николаевна(uk) В статті ми пропонуємо граматичні вправи, завдання, тести з англійської мови, які допоможуть учням вивчити мову швидше, отримати вищу освіту на Батьківщині чи закордоном. Вправи засновані на комунікативному підході. Граматичні теми, які розглядаються у статті, наприклад: «Теперішній Тривалий Час», «Теперішній Неозначений Час», «Артикль».Документ Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ріжняк, Оксана Леонідівна; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.Документ Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Оксана Леонідівна(uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в юридичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнет студентів.