Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Practical Course of the Second Foreign Language (English) for the 2st(2021) Leleka, T.; Snisarenko, Ya.; Лелека, Тетяна Олександрівна; Снісаренко, Я. С.Документ Practical Course of the Second Foreign Language (English) for the 3st(2021) Leleka, T.; Snisarenko, Ya.; Лелека, Тетяна Олександрівна; Снісаренко, Я. С.Документ Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.Документ Особливості навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин ЄвгеновичСтаття присвячена дослідженню особливостей використання системи вправ навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває структуру підготовки діалогу та розкладає навчальну бесіду як ефективний прийом розвитку діалогічного мовлення. Пропонує методику підготовки викладача до навчання діалогічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови.