Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
1 результатів
community.search.results.head
Документ Технології розвитку критичного мислення студента-філолога в процесі літературного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Фока, Марія Володимирівна; Фока, Мария Владимировна; Fока, Mariia Volodymyrivna(ua) У статті розглянуто технології розвитку критичного мислення студента-філолога в процесі літературного навчання. Встановлено, що критичне мислення розвивається під час аналізу художнього твору, і правильний його хід максимально ефективно розвиває вміння аналізувати, порівнювати, оцінювати, визначати проблеми, висувати гіпотези, обґрунтовувати рішення тощо. Авторка наводить приклади аналізу художнього твору, що формує критичність, враховуючи етапи виклику, осмислення та рефлексії.