Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович
    (uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.