Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання фізико-технологічних дисциплін майбутніх фахівців комп’ютерних технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna(ua) У статті розглядається проблема удосконалення методики навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» у світлі вимог технологічно-інформаційної революції. Проаналізовано специфіку підготовки зазначених фахівців та встановлено, що єдиного системного підходу до окреслення проблем удосконалення методики навчання фізико- технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп ’ютерні технології» в аспекті використання інноваційних технологій зроблено не було. У статті запропоновано шляхи осучаснення навчального експерименту під час навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Обґрунтовано впровадження елементів основ робототехніки до змісту курсів фізико-технологічних дисциплін.Документ Прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна; Yezhova, Olga Volodymyrivna(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців, здатних розробляти і запроваджувати прогнозовані технології в індустрії моди. Обґрунтована прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди у закладах професійно-технічної освіти, яка повинна забезпечити готовність майбутніх кваліфікованих робітників до провадження професійної діяльності в умовах сучасного та прогнозованого виробництва. Запропонована та апробована прогностична модель підготовки фахівців у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю як система, що, відтворюючи систему професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників індустрії моди, дає змогу отримувати нову інформацію про її взаємопов’язані структурні елементи, умовно об’єднані в блоки: факторний, цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, результативний.Документ Competency-Based Approach to Education Programme Development: the Case of Technology and Engineering Teacher Qualification (Technology of Light Industry)(Ассоциация инженерного образования России, 2017) Ezhova, O. V.; Єжова, Ольга Володимирівна(en) The article is devoted to development of competency-based education programme to train technology and engineering teachers with regard to prospects of light industry development. The developed model includes general and professional competences. The general competences comprise instrumental, interpersonal, systemic, informational, communicative, and legal ones. Professional competences include professional, pedagogical and special competences: engineering and production technology.