Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Підготовка освітніх експертів: український та міжнародний досвід(2024) Олійник, Вікторія Анатоліївна; Oliynyk, V.A.(ua) У кваліфікаційній роботі розкрита проблема порівняння українських та міжнародних підходів до підготовки та сертифікації освітніх експертів. Для розкриття тематики роботи визначені основні обов’язки, завдання та сфери відповідальності експертів в освіті, зокрема в процесах акредитації, розробки освітніх програм, оцінювання якості освіти. Сформульовані та проаналізовані кваліфікаційні вимоги та компетенції освітніх експертів – визначено, які знання, вміння та навички необхідні для роботи освітнім експертом, а також критерії та стандарти відбору кандидатів у цій сфері. Розглянуті різні підходи до підготовки освітніх експертів у різних країнах, у тому числі освітні програми, сертифікаційні курси, стажування, коучинг і тренінги. Важливим результатом цього дослідження стали результати порівняння української системи підготовки з провідними світовими моделями. В роботі вияснені механізми підтримки та розвитку кар’єри освітніх експертів у різних країнах, процеси їх сертифікації та підвищення кваліфікації. Разом з тим вказано, як саме розвивається цей аспект в Україні, і які існують міжнародні практики. В роботі проведений аналіз можливостей адаптації успішних міжнародних практик до українських умов з врахуванням особливостей національної системи освіти. Авторка вияснила, як міжнародні організації, такі як ЮНЕСКО, Європейський Союз або OECD, впливають на підготовку освітніх експертів і розробку стандартів, особливо в країнах, що розвиваються. Нарешті в роботі описані ключові виклики, з якими стикається підготовка освітніх експертів в Україні, і намічені можливі напрями розвитку цієї сфери з врахуванням змін в українському освітньому середовищі та глобальні тенденції його розвитку. (en) The problem of comparing Ukrainian and international approaches to the training and certification of educational experts is revealed in the qualification paper. To reveal the topic of the work, the main duties, tasks and areas of responsibility of experts in education are defined, in particular in the processes of accreditation, development of educational programs, assessment of the quality of education. The qualification requirements and competencies of educational experts have been formulated and analyzed - the knowledge, skills and abilities necessary for the work of an educational expert, as well as the criteria and standards for selecting candidates in this field, have been determined. Various approaches to training educational experts in different countries are considered, including educational programs, certification courses, internships, coaching and training. An important result of this study was the comparison of the Ukrainian training system with leading world models. The work explains the mechanisms of support and development of the career of educational experts in different countries, the processes of their certification and professional development. At the same time, it is indicated how exactly this aspect is developing in Ukraine, and what international practices exist. The paper analyzes the possibilities of adapting successful international practices to Ukrainian conditions, taking into account the peculiarities of the national education system. The author clarified how international organizations such as UNESCO, the European Union or the OECD influence the training of educational experts and the development of standards, especially in developing countries. Finally, the paper describes the key challenges facing the training of educational experts in Ukraine, and outlines possible directions for the development of this field, taking into account changes in the Ukrainian educational environment and global trends in its development.Документ Формування екологічної компетентності студентської молоді(КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Найдьонова, Галина Георгіївна; Фурдуй, Ярослава Олегівна; Найдёнова, Галина Георгиевна,; Фурдуй, Ярослава Олеговна; Naidonova, Halyna Heorhiivna; Furdui, Yaroslava Olehivna(ua)У пропонованій статті йдеться про необхідність формування в студентської молоді екологічної компетентності. Зазначені умови підвищення ефективності навчально-виховного процесу з формування екологічної компетентності особистості.Документ Розвиток пізнавальної активності студентів фізико-математичного факультету засобами інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічних ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Соменко, Олена Олексіївна; Соменко, Дмитро Вікторович; Соменко, Елена Алексеевна; Соменко, Дмитрий Викторович; Somenko, Olena Oleksiyivna; Somenko, Dmytro Viktorovych(uk) Розглянуто педагогічну проблему розвитку пізнавальної активності майбутніх вчителів природничих дисциплін. На основі аналізу існуючих у науково-педагогічній літературі підходів встановлено основні аспекти явища пізнавальної активності, з’ясовано зміст поняття «пізнавальна активність студента». Виявлено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з математики сприяє підвищенню рівня розвитку пізнавальної активності студентів, про що свідчить аналіз ряду досліджень. Наведено критерії розвитку пізнавальної активності студентів у педагогічних ВНЗ, а також функції комп’ютерних засобів у навчальному процесі з природничих дисциплін. Встановлено, що одним із ефективних способів використання ІКТ при вивченні природничих дисциплін є організація навчання за комп’ютерно-орієнтованими методичними системами, які передбачають широке використання прикладного програмного забезпечення, систем комп’ютерної математики та новітніх інформаційних технологій у навчальному процесі.Документ Віртуальна реальність як складова освітнього середовища у формуванні особистості студента(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Величко, Степан Петрович; Мороз, Іван ОлексійовичАналізуються сучасні проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці висококваліфікованих фахівців за обраним напрямом у вищому навчальному закладі. Виокремлюється серед них створювана засобами комп’ютерної техніки віртуальна реальність, яка у навчально-виховному процесі суттєво доповнює природне педагогічне середовище у закладах освіти. Висвітлюються можливості формування еколого-інформаційної культури студента з метою навчання та розвитку його особистості у ході взаємообумовленого поєднання реального і віртуального у навчальному процесі.