Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia Vladimirovna(ua) Стаття присвячена проведенню дефінітивного аналізу формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти у вищих навчальних закладах. Останнім часом поняття «компетентність» вийшло на загально дидактичний і методологічний рівень, яке пов’язано з опануванням знань, умінь та навичок, спрямованих на здійснення діяльності технологічної підготовки майбутніх вчителів технологій. Це зумовило введення у вищу технологічну освіту України, таких понять як: «компетентність»,«професійна компетентність», «компетентнісний підхід» зі зміною освітніх переконань, цінностей, технічних засобів та методів навчання. В статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем. Визначено завдання та умови формування професійних компетентностей майбутніх учителів технологічної освіти.Документ Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Бохан, Юлия Владимировна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Форостовская, Татьяна Александровна; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna(uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.Документ Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлия Владимировна; Форостовская, Татьяна Александровна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna(uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.Документ Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Царенко, Олександр Миколайович; Царенко, Александр Николаевич; Tsarenko, Alexander Nikolaevich; Царенко, Ірина Леонтіївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Tsarenko, Irina Leontievna(uk) На основі аналізу проблем навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам у статті досліджуються ефективні умови становлення майбутніх фахівців, серед яких визначальними є вироблення вмінь самостійно поповнювати і творчо застосовувати набуті знання в різних практичних і педагогічних ситуаціях. Ефективними методами навчання студентів є проблемні лекції, адже вони стають активними учасниками освітнього процесу. До ефективних методик випереджувальної освіти відносяться: проблемні, інтерактивні й проектні технології, які доцільно використати на заняттях з харчових технологій. Методики випереджувальної освіти у поєднанні з мультимедійними технологіями, які забезпечують належний рівень візуалізації навчального матеріалу, сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу, в цілому. Перспективи подальших розробок ми вбачаємо у розробці методики впровадження проблемних, інтерактивних і проєктних технологій, які сприятимуть формуванню фахової компетентності та розвитку методологічної культури майбутніх вчителів.Документ Місце дистанційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ткачук, Станіслав Іванович; Мироненко, Наталя Василівна; Ткачук, Станислав Иванович; Мироненко, Наталья Васильевна; Tkachuk, Stanislav Ivanovich; Mironenko, Natalya Vasilevna(ua) Стаття присвячена питанню запровадження дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. У публікації розглядається поняття та значення дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем застосування дистанційних технологій навчання та особливостей їх використання у навчальному процесі майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Визначено місце та роль запровадження дистанційних технологій навчання у систему вищої освіти. Зазначено, значення адаптації навчальної діяльності викладача у звязку із зміною науково-технічного прогресу та системи навчання. Наведено приклади запровадження дистанційних технологій навчання у системі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка та Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.Документ APPLYING COMPUTER MATHEMATICS AS THE BASIS FOR THE DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF SPECIALISTS IN THE AREA “SYSTEM SCIENCES AND CYBERNETICS”(Publishing Kupriyenko SV, 2013) Shlianchak, S. A.; Шлянчак, Світлана Олександрівна(en) The author of the article gives the overview of approaches to the selection of means for forming professional competence of a specialist. The process of implementing the systems of computer mathematics in project activity of future specialists in the area “System Sciences and Cybernetics” is revised. Attention is paid to the technology of completing studying-professional projects by the future specialists, which influences the formation of personal-professional qualities of the specialist, which are the indivisible element in the formation of professional competence.Документ Использование компьютерной математики как основа развития профессиональной компетентности специалистов в области «Системные науки и кибернетика»(Publishing Kupriyenko Sergiy Vasilyovich, 2012) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Шлянчак, Светлана Александровна; Shlianchak, S. A.(ru) Исследованы психолого-педагогические особенности формирования профессиональной компетентност и специалистов в области «Системные науки и кибернетика». Приведены рекомендации для эффективного использования систем компьютерной математики (СКМ) при создании учебно-профессиональных проектов студентами названной области знаний. Продемонстрировано применение СКМ к различным видам проектов.