Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Науково-педагогічна спадщина і.є. тамма в розвитку фізики кінця ХІХ початку ХХ століття(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Проценко, Євгеній Анатолійович; Донець, Наталія Володимирівна; Проценко, Евгений Анатольевич; Донец, Наталья Владимировна; Sadovyi, Mykola Illich; Protsenko, Evgeniy Anatolyevich,; Donets, Natalyа Vladimirovna(ua) В статті здійснено аналіз розвитку науки в кінці ХІХ- на початку ХХ століття. Зокрема розглянуто і проаналізовано етапи розвитку фізики, розглянуто і проаналізовано внесок І.Є. Тамма для розвитку фізичної науки та педагогіки. Проте в наш час мало людей обізнані про дійсно видатну особистість, науковця І.Є. Тамма, про його наукову діяльність, внесок у розвиток науки, зокрема фізичної науки та у розвиток педагогіки. В статті зроблений акцент на тому, що використання науково-педагогічної спадщини вчених фізиків (зокрема І.Є. Тамма) є важливим елементом для розвитку молодого покоління. Саме свідоме ставлення молоді до здобутків попередніх поколінь може забезпечити гармонійність особистості, розвиток її здібностей та обдарувань, збагативши на цій основі інтелектуальний потенціал, духовність і культуру. Дослідницький і теоретичний матеріал І.Є. Тамм достатньо глибоко осмислює. Дослідження І.Є. Тамм проводить самостійно, безпосередньо планує його, перевіряє відомі закономірності, й одержує нові. Кожне наукове поняття, що випливає з розмірковувань та експерименту з фізики, одержує конкретний образний зміст і органічному зв’язку із прийомами, способами, методами спостереження, експериментування, виконання практичних дій. У І.Є. Тамма саме науковий експеримент стає основою предметного теоретичного аналізу фізичного явища чи процесу. Він вважав, що предметна діяльності майбутнього спеціаліста є критерієм істинності і міцності сформованих психологічних новоутворень.Документ Інноваційні підходи науково-педагогічної системи І.Є. Тамм(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyi, Mykola Illich; Проценко, Євгеній Анатолійович; Проценко, Евгений Анатольевич; Protsenko, Evgeniy Anatolyevich; Донець, Наталія Володимирівна; Донец, Наталия Владимировна; Donets, Natalyа Vladimirovna(uk) В статті розглянуто і проаналізовано особливості інноваційної науково-педагогічної системи І.Є. Тамма. Показано важливість, значущість науково-педагогічної спадщини І.Є. Тамма для сучасного етапу розвитку держави, освіти та науки в цілому. І. Є. Тамм все своє життя займався науково-педагогічною діяльністю, значну увагу приділяв педагогіці та розв’язанню організаційних і практичних завдань навчальної діяльності. У І.Є. Тамма був своєрідний і не схожий на інших підхід до організації роботи зі своїми учнями. Цікавим є зібрані нами зі спогад учнів І.Є. Тамма цитати, які найбільш часто про нього говорили. Провівши аналіз науково-педагогічної діяльності вченого приходимо до висновку, що педагогічній системі І.Є. Тамма були властиві поняття: нестандартна інноваційна система, теоретичне мислення, творча особистість. В основі технології та методики досліджень І.Є. Тамма лежать нестандартні ідеї, частина з яких реалізовані у його шести теоретичних надбаннях, які мають значення Нобелівського рівня.Документ Дослідження рівня готовності майбутніх учителів до інтеграційних процесів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Кононенко, Сергій Олексійович; Bogomaz-Nazarova, Snezhana; Kononenko, Sergey(uk) У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента. У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праціу майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутні х вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.Документ Запровадження комп’ютерно-орієнтованих засобів у дослідженні оптичного випромінювання у процесі навчання фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гичко, Антон Олександрович; Гичко, Антон Александрович; Gichko, A. O.; Величко, Степан Петрович; Величко, Степан Петрович; Velychko, S. P.(uk) У статті розглядаються основні принципи та засади, що покладені в основу удосконалення навчального комплекту, а саме розробки та поєднання програмного забезпечення з комплектом „Інтегральний фотометр ФІ-2” з метою дослідження оптичного випромінювання та підвищення рівня і якості пізнавальної діяльності у фізичному практикумі курсу загальної фізики ВНЗ.