Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальні навчальні середовища: сучасні технології та потенціал для освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович; Salnyk, I.; Siryk, E.; Miroshnychenko, O.
    (ua) У статті розглядаються питання створення в системі освіти віртуальних навчальних середовищ, проаналізовано їх специфіку. Одночасно показано, що запровадження VLE супроводжується виникненням проблем в процесі навчання, які можуть бути усуненні лише за умови врахування певних педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Емоції у педагогічному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk) У контексті діяльності досліджуються фундаментальні проблеми місця і значення емоцій у процесі навчання. Відзначається наявність різних теорій емоцій, котрі пов’язують останні з життєво важливими задачами, особливою актуальністю учіння, критичними точками учіння, точками нерівноваги в учінні, живими знаннями, подоланні складних навчальних ситуацій. Особлива актуальність учіння виникає для її суб’єктів у відповідальні моменти учіння (отримання високої оцінки, самореалізації, відповідальностіперед кимось). Критичні точки учіння з’являються при проблемному навчанні, розв’язуванні суб’єктом учіння складних для нього завдань як перехід від розгубленості, невіри у власні сили, роздратування, розчарування до відшукання ідеї рішення, задоволення, радості. Розглядаються деякі питання гри у навчальному процесі, виділяються особливості ігрової навчальної ситуації.