Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Features of the formation of research skills of school students while working on STEM-projects
    (2023) Абрамова, Оксана Віталіївна; Abramova, Oksana; Vdovenko, V.; Prihodko, І.
    (ua) У статті розглянуто особливості формування дослідницьких умінь учнів закладів загальної середньої освіти під час проєктної діяльності. Наукова діяльність учнів виступає елементом інтеграції базових наукових знань у їхнє повсюдне життя і розвитку навичок самостійної роботи. Ця робота не лише покращує якість та глибину набуття знань, але й навчає учнів їх практичному розвитку, крім того, вона допомагає формувати у молодого покоління наукового світогляду та розвитку в них навичок наукових досліджень. Така діяльність сприяє зміцненню зв’язку між теоретичними знаннями та практичними навичками, що є етапом у підготовці школярів до подальшого професійного та особистісного розвитку. Важливим завданням у плані дослідницької роботи є визначення вимог до змісту, форм і до її організації. З цією метою у статті було проведено аналіз видів дослідницької діяльності учнів, що дало змогу визначити особливості організації такої діяльності під час роботи над інтегрованими проєктами. Організація дослідницької роботи учнів вимагає правильного визначення елементів структури та принципів формування змісту навчального матеріалу. (en) The authors of the article considered the peculiarities of the formation of research skills of students of general secondary education institutions during project activities. The scientific activity of students acts as an element of the integration of basic scientific knowledge into their everyday life and the development of independent work skills. This work not only improves the quality and depth of knowledge acquisition, but also teaches students their practical development. In addition, it helps to form a scientific worldview in the younger generation and to develop scientific research skills in them. Such activities contribute to strengthening the connection between theoretical knowledge and practical skills, which is a stage in the preparation of schoolchildren for further professional and personal development. An important task in terms of research work is the determination of requirements for content, forms and its organization. For this purpose, the authors of the article conducted an analysis of students' research activities. This made it possible to determine the peculiarities of the organization of such activities during work on integrated projects. The organization of students' research work requires the correct definition of the elements of the structure and the principles of forming the content of the educational material.