Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Вдосконалене управління проєктами як спосіб інноваційних змін в освіті(2023) Панченко, Володимир Анатолійович; Корецький, Денис Сергійович; Panchenko, Volodymyr Anatoliyovych; Koretsky, Denys Serhiyovych(ua) Інноваційні зміни вимагають від освітньої організації особливої діяльності, що відображає зміст та організацію нового. Інноваційний процес є сукупністю окремих стадій, пов'язаних зі змінами, специфіка яких полягає в тому, що вони досягаються за допомогою реалізації інноваційних проєктів в освіті. У статті розкрито особливості формування системи теоретичних знань і практичних навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію управління проєктами для управління інноваційними проєктами в освітній організації. Проєкт розглядається як унікальний комплекс взаємопов'язаних робіт, що забезпечує створення продукту (послуги) в умовах заданих вимог та обмежень. Специфіка вітчизняної практики управління проєктами виникає в результаті синтезу різних професійних функцій суб'єктів проєктної діяльності співробітників організації, а також стейкхолдерів. Поширення практики застосування переваг проєктного менеджменту в інноваційної діяльності розглядається як як дієвий інструмент пожвавлення інноваційної активності сучасних освітніх організацій. Встановлено, що ефективність проєктної діяльності багато в чому обумовлена професійними та особистісними характеристиками керівника проєкту, який повинен мати навички формування та розвитку команди проєкту з урахуванням специфіки унікальних особливостей середовища проєкту. Доведено, що інноваційні проєкти є модерною формою організації інноваційної діяльності в умовах посилення кризових явищ, швидкої цифровізації і глобалізації економічних процесів, яка здатна забезпечити постійне підвищення інноваційності та конкурентоспроможності освітньої організації. Обґрунтовано напрями подальших досліджень з удосконалення управління інноваційними проєктами, націлені на посилення інтелектомісткості проєкту, що дає змогу інтелектуалізувати виробничі процеси, пожвавити інноваційну активність та забезпечити підвищення інноваційності освітньої організації.Документ Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, Natalya(ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.