Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості планування процесу наукової творчості серед школярів в роботі природничо-географічних секцій позашкільних закладів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Онойко, Юрій Юрійович; Мовчан, Сергій Васильович; Онойко, Юрий Юрьевич; Мовчан, Сергей Васильевич; Onoyko, Yuriy Yuriyovych; Movchan, Sergiy Vasylyovych
    ru) В статье проанализирован педагогический опыт планирования учебной деятельности естественно-географических секций внешкольных заведений. Основной акцент сделан на раскрытии методических особенностей организации научного творчества учеников в работе секций. Освещены главные подходы и принципы планирования данного процесса, исследована типичная структура разработанной авторами учебной программы.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний та stem підходи в професійній підготовці майбутніх учителів математики
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yuliia Volodymyrivna
    (ua) В статті піднімається проблема необхідності інноваційного розвитку та модернізації освіти відповідно до вимог сучасності. Здійснюється аналіз нормативно-правової документації в сфері освіти та освітніх програм. Увага зосереджується на компетентнісному підході, який є одним із визначальних компонентів наступності та неперервності освітнього процесу. Також детально розглядають фахові компетентності майбутніх вчителів математики та їх взаємозв’язок із формуванням ключових та предметних компетентностей учнів закладів середньої освіти. Зазначається, що від майбутнього вчителя значною мірою залежить якісна підготовка учня нового покоління. Аналізується проблема зниження зацікавленості учнів дисциплінами природничо-математичного циклу. Розглядаються особливості впровадження STEM-освіти в Україні, яка спрямована на те, аби вмотивувати, зацікавити учнів до вивчення зазначених дисциплін, та реалізовується на всіх ланках освіти: початкова, базова, профільна; вища/професійна, педагогічна.