Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Еволюція та розвиток засобів автоматизованої обробки текстильних матеріалів у процесі фахової підготовки студентів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich(ua) Стаття присвячена проблемі становлення швейних машин з автоматизованої обробки текстильних матеріалів. Техніка сучасного виробництва охоплює машини різного ступеня складності. Усі машини використовують енергію: механічну, електричну, теплову, хімічні, ядерну, сонячну, вітру тощо. Більш перспективними є машини, які працюють в автоматичному режимі і використовують відновлювальну енергію, заміняють людську працю. Сучасні машини мають автоматичне керування: механічне, електричне, електронне, комп’ютерне. Нині швейні машинки та обладнання до них у світі випускає понад сто фірм. Для них є характерним впровадження різних методів обробки швейних виробів: ультразвукове, термоконтактне, високочастотне. Для розкрою тканини застосовують лазерний промінь, який замінив ножі та ножиці і здійснює автоматичний розкрій. Автоматизовані машини, машини-напівавтомати, роботи та агрегати стали звичними на виробництві та у побуті. Новому поколінню швейного обладнання характерне застосовується комп’ютерної техніки. Програмне забезпечення graph.assyst розроблено спеціально для дизайнерів, які створюють новий одяг. Різноманіття програмних модулів задовольняє реалізувати будь-які вимоги. В цій програмі можна розробляти як моделі, так і тканини, змінювати колір, моделювати трикотажні вироби, імітувати 3-х вимірне зображення виробу шляхом нанесення відповідних сіток, які можуть бути драпірованими в тканини, декоративні матеріали та аплікації різного кольору.Документ Тестування як форма контролю знань студентів з диференціальних рівнянь(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ключник, Інна Геннадіївна; Ключник, Инна Геннадиевна; Kliuchnyk, Inna Gennadyivna(uk) Якість підготовки фахівців великою мірою залежить від стану контролю навчальних досягнень студентів. Саме тестування, рейтинги та інші засоби педагогічного контролю можуть покращити якість навчання студентів, удосконалювати навчальну, методичну, виховну діяльність викладачів. Запропонований в статті тест містить завдання різного рівня складності та складається з завдань різної форми: вибір варіанту відповіді з декількох запропонованих; завдання на встановлення відповідності та завдання з розгорнутою відповіддю. Окрім цього він є зручний для викладача: щоб створити з одного варіанта декілька, можна змінити лише формулу в питані. За допомогою одної з запропонованих в роботі інтернет-сервісів можна створити тести та не хвилюватися, що студенти спишуть. Такі тести збережуть час викладачу та зроблять навчання більш цікавим.