Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методичні особливості навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Царенко, Олександр Миколайович; Царенко, Александр Николаевич; Tsarenko, Alexander Nikolaevich; Царенко, Ірина Леонтіївна; Царенко, Ирина Леонтьевна; Tsarenko, Irina Leontievna
    (uk) На основі аналізу проблем навчання студентів професійно орієнтованим дисциплінам у статті досліджуються ефективні умови становлення майбутніх фахівців, серед яких визначальними є вироблення вмінь самостійно поповнювати і творчо застосовувати набуті знання в різних практичних і педагогічних ситуаціях. Ефективними методами навчання студентів є проблемні лекції, адже вони стають активними учасниками освітнього процесу. До ефективних методик випереджувальної освіти відносяться: проблемні, інтерактивні й проектні технології, які доцільно використати на заняттях з харчових технологій. Методики випереджувальної освіти у поєднанні з мультимедійними технологіями, які забезпечують належний рівень візуалізації навчального матеріалу, сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу, в цілому. Перспективи подальших розробок ми вбачаємо у розробці методики впровадження проблемних, інтерактивних і проєктних технологій, які сприятимуть формуванню фахової компетентності та розвитку методологічної культури майбутніх вчителів.
  • Ескіз
    Документ
    Iнноватика у харчових технологiях
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Bogomaz-Nazarova, Snezhana Nikolaevna; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontyevna; Царенко, Ирина Леонтьевна
    (uk) Стаття присвячена основним положенням визначення теоретико-методологiчних засад та практичних рекомендацій щодо обґрунтування напрямів активізації інноваційної діяльності в харчових технологіях з позицiї визначення проблем та перспективних напрямів їх вирішення. Визначено передумови виникнення і впровадження інновацій у харчових технологіях; використання iнновацiйних технологiй та особливих методiв навчання при пiдготовцi фахiвцiв харчової галузi у вищих навчальних закладах, що створює умови для ефективної самореалiзацiї особистостi майбутнього фахiвця з харчових технологiй; висвітлено процеси впровадження інноваційної діяльності при викладанні фахових дисциплін напрямку «Харчові технології». Обґрунтовано, що методи активiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi студентiв ефективно поєднуються з iншими загальними дидактичними методами, доповнюють та урізноманітнюють їх, а також органiчно вписуються в педагогiчний процес i вiдповiдають умовам педагогiчного середовища вищих навчальних закладiв зi сталими гуманно-демократичними засадами.
  • Ескіз
    Документ
    Основи безпеки в інфраструктурі харчових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Пуляк, Ольга Василівна; Bogomaz-Nazarova, Snizhana; Puliak, Olha
    (uk) В статті проаналізовано вимоги безпеки під час проведення лабораторних та практичних занять під час вивчення дисципліни «Устаткування закладів ресторанного господарства та обладнання харчової галузі». Визначено особливості вивчення вимог безпеки у системі професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інтерактивних технологій навчання при викладанні харчових технологій для студентів напрямку «Професійна освіта»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна
    (uk) У статті розглянуто деякі аспекти застосування інтерактивних технологій навчання під час викладання дисциплін професійної підготовки для студентів напрямку «Професійна освіта» за спеціальністю «Харчові технології».
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в харчових технологіях
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна
    (uk) В статті проаналізовано дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в харчових технологіях; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Товарознавство у ресторанному господарстві».
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні засоби у викладанні харчових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Ірина Леонтіївна; Царенко, Ирина Леонтьевна
    (uk) Стаття присвячена вдосконаленню методики викладання харчових технологій (ХТ) у вищому навчальному закладі (ВНЗ). З цією метою пропонується використати дидактичні можливості інноваційних засобів навчання, зокрема інтелект-карт (ІК), які створюються на основі інтернет-додатку Mind42. На основі аналізу літератури, узагальнення педагогічного досвіду та результатів експериментальної роботи розроблені методичні рекомендації до використання ІК. Результати апробації переконують в доцільності їх упровадження у навчальний процес з інших професійно-орієнтованих дисциплін. Подальші дослідження слід спрямувати на визначення меж поєднання традиційних та інноваційних засобів, які сприятимуть формуванню професійної майстерності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальність вивчення інноваційних ресторанних технологій для майбутніх фахівців харчових технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна
    (uk) Мета статті – дослідження інноваційних ресторанних технологій та визначення шляхів формування у майбутніх фахівців харчової галузі наукового підходу до вивчення інновацій, які використовуються в сучасній індустрії ресторанного господарства. Автором статті застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження. У статті розглянуто сутність понять «інновація», «інноваційна діяльність», «інноваційний процес»; класифікацію інновацій за різними ознаками; організаційні, нормативно-правові питання використання інноваційних ресторанних технологій; уведення інноваційної складової у технологію ресторанного господарства та пропозицію особливих послуг. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз інноваційних ресторанних технологій, сучасних тенденцій розвитку науки, техніки, новинок та винаходів у харчовій галузі, тенденцій надання послуг та формування сервісу на світовому ринку ресторанного бізнесу й прогнозуванню, оцінці перспектив розвитку, які впливають на процеси якісної трансформації галузі в цілому та забезпечення конкурентоспроможності її окремих об’єктів.