Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних технологій при викладанні курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки»
    (РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2023) Царенко, Iрина Леонтiївна; Tsarenko, Irina Leontyevna
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу під час вивчення курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки» з використанням інтерактивних технологій. Зазначається, що використання інтерактивних технологій активізує мислення студентів, сприяє формуванню ключових і фахових компетентностей; забезпечує належний рівень оволодіння студентами навчальним матеріалом; активізує навчально-пізнавальну та дослідницьку діяльність; підвищує практичну орієнтованість освітнього процесу на майбутню професію. Визначено, що найбільш ефективним при організації освітнього процесу з курсу «Методика навчання дисциплін фахової підготовки» є такі інтерактивні методи: візуалізовані лекційні заняття, тренінги, дискусії, ділові та рольові ігри, які часто мають інтеграційний характер та передбачають поєднання традиційних і сучасних активних методів навчання. Обґрунтовано, характерні ознаки інтерактивного навчання, до яких відносяться: обов'язковість зворотного зв'язку; автономія та ініціативність студентів; співробітництво всіх учасників освітнього процесу; проблемний і рефлексивний характер навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, Natalya
    (ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.
    (uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне спрямування змісту курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей вищого педагогічного навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Эдуард Петрович; Siryk, E. P.
    (uk) Стаття розглядає професійне становлення вчителя-технолога, що передбачає високий рівень сформованості особистісних компетентностей в галузі новітніх технологій та їх практичного застосування, на основі наукової теорії будь-якої технології сучасного виробництва та особливостях використання цих технологій в побуті, соціальній, виробничій та науковій сферах.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація взаємозв'язків загальноосвітніх й професійних знань в процесі профільного навчання старшокласників технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Чубар, Василь Васильович
    (uk) В статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення фахової підготовки вчителів трудового навчання для реалізації взаємозв’язків загальноосвітніх й професійних знань у процесі профільного навчання старшокласників технологіям виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.
  • Ескіз
    Документ
    Використання проектних технологій у процесі профільного навчання старшокласників
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглянуто окремі аспекти вдосконалення фахової підготовки вчителів трудового навчання з використання проектних технологій у процесі профільного навчання технологій виробництва старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів.