Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання фізико-технологічних дисциплін майбутніх фахівців комп’ютерних технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna(ua) У статті розглядається проблема удосконалення методики навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» у світлі вимог технологічно-інформаційної революції. Проаналізовано специфіку підготовки зазначених фахівців та встановлено, що єдиного системного підходу до окреслення проблем удосконалення методики навчання фізико- технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп ’ютерні технології» в аспекті використання інноваційних технологій зроблено не було. У статті запропоновано шляхи осучаснення навчального експерименту під час навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Обґрунтовано впровадження елементів основ робототехніки до змісту курсів фізико-технологічних дисциплін.Документ Інтеграційні процеси природничої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталья Владимировна; Podoprygora, Natalia Volodymyrivna; Клоц, Євген Олександрович; Клоц, Евгений Александрович; Klots, Evhen Oleksandrovych(ua) У статті розглядається проблема інтеграції змісту природничих дисциплін. Виявлено дидактичні основи, що забезпечують розв’язання суперечності між вимогами до високого теоретичного рівня навчального матеріалу та його доступністю, наочністю і посильністю в навчанні. Обґрунтовано, що інтеграція як втілення інтегративного підходу до навчання є одним із засобів, який спроможний уніфікувати, об’єднати й сконцентрувати знання на основі взаємопроникнення його елементів, зміцнення й ускладнення зав’язків між ними. Встановлено, що цей процес є набагато ширшим ніж поняття міждисциплінарні зв’язки, та передбачає віддзеркалення в змісті природничих дисциплін тих діалектичних взаємозв’язків, які об’єктивно діють у природі і пізнаються природничими науками. До інтегративних чинників, що забезпечують процес інтеграції в природничій освіті віднесено: складні об’єкти пізнання, методи дослідження, наукові ідеї і теорії, цілі науки і наукові картини світу. До системоутворювальних орієнтирів інтеграції віднесено цілеспрямовану навчально-пізнавальну, науково-практичну, науково-дослідну діяльності студентів. Визначено та схарактеризовано напрями проектування змісту навчання природничих наук відповідно до дидактичних основ розгортання логіки навчальної дисципліни.Документ Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Khrinenko, Tatyana Viktorovna; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergiy Ivanovich(uk) Стаття присвячена проблемам визначення шляхів підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі професійної освіти. Про наявність проблеми свідчить постійне зменшення замовлення Міністерства освіти і науки на фахівців в швейній галузі, сфері послуг тощо. Аналогічна ситуація і у галузі машинознавства, обробки матеріалів, електроніці. Природничі дисципліни майже не мають попиту, відсутня ефективна актуалізація потреби на природничо-математичну підготовку. Проте глобальний науково-технічний прогрес потребує прискореного розвитку вказаних галузей, що створює в державі суперечність між соціальним запитом та реальністю. Закони України, постанови Кабінету Міністрів, накази МОН про освіту свідчать, що в них чітко виділяються довгострокові аспекти розвитку освіти, зокрема глобальні: ідея цифрової трансформації та STEM освіти. На нашу думку виділені напрямки заслуговують на увагу. В цьому зв’язку нами окреслена структура дослідження освітнього стану суспільства, на основі якої доцільно проводити дослідження з усунення суперечностей, що мають місце.Документ Застосування інтерактивних технологій навчання при викладанні харчових технологій для студентів напрямку «Професійна освіта»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна(uk) У статті розглянуто деякі аспекти застосування інтерактивних технологій навчання під час викладання дисциплін професійної підготовки для студентів напрямку «Професійна освіта» за спеціальністю «Харчові технології».Документ Актуальність вивчення інноваційних ресторанних технологій для майбутніх фахівців харчових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Гурьянова, Оксана Витальевна(uk) Мета статті – дослідження інноваційних ресторанних технологій та визначення шляхів формування у майбутніх фахівців харчової галузі наукового підходу до вивчення інновацій, які використовуються в сучасній індустрії ресторанного господарства. Автором статті застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження. У статті розглянуто сутність понять «інновація», «інноваційна діяльність», «інноваційний процес»; класифікацію інновацій за різними ознаками; організаційні, нормативно-правові питання використання інноваційних ресторанних технологій; уведення інноваційної складової у технологію ресторанного господарства та пропозицію особливих послуг. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз інноваційних ресторанних технологій, сучасних тенденцій розвитку науки, техніки, новинок та винаходів у харчовій галузі, тенденцій надання послуг та формування сервісу на світовому ринку ресторанного бізнесу й прогнозуванню, оцінці перспектив розвитку, які впливають на процеси якісної трансформації галузі в цілому та забезпечення конкурентоспроможності її окремих об’єктів.