Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
7 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання молоді на зламі епох(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі формування всебічно розвиненої особистості інформаційного суспільства, де праця лежить в основі життєдіяльності людей. Неоднозначність відношення до трудового виховання, яка появилася на початку 90-х років минулого століття уже привела до значного нівелювання трудового навчання у закладах середньої та вищої освіти. Причому науково-педагогічного обґрунтування зведення трудового виховання нанівець через ніби то привабливіші форми не зроблено. Визнані світом науковці-вчителі мали інші погляди на проблему. Яскравим прикладом такого підходу ми розглядаємо через аналіз науково-педагогічної та громадської діяльності визначного українського вченого В. О. Сухомлинського, у якому цілісно поєднувалися наступні складові: громадянин, син, брат, батько, чоловік, товариш, науковець громадський діяч і саме головне великий вчений-педагог, який серце віддав дітям сповна. На основі досліджень В. О. Сухомлинського ми узагальнили принципи та функції трудового виховання і визначили їх зміст для нинішніх умов. До них ми віднесли неоднорідність видів праці, раннє залучення до продуктивної праці, праця як поєднання функцій розуму і рук, процес переходу продуктивної праці дорослих у дитячу, інноваційний характер праці, єдність праці та духовного життя, посильність трудової діяльності, розвиток індивідуальності у праці, єдність і цілісність трудового виховання і загального розвитку, спадкоємність змісту трудової діяльності, системний характер продуктивної праці, всебічно розвинена особистість в праці.Документ Про співвідношення морально-особистісних характеристик І. Є. Тамма та В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Проценко, Євгеній Анатолійович; Protsenko, Yevgeny Anatolievich; Садовий, Микола Ілліч; Sadovy, Mykola Illich(uk) Стаття присвячена актуальній нині проблемі формування особистісних характеристик людини, морально-наукових якостей дослідників на прикладі аналізу співвідношення морально-особистісних характеристик видатних постатей ХХ століття І. Є. Тамма та В. О.Сухомлинського. Такий аналіз має на меті виокремити 10 особистісних характеристик вчених для використання у освітньому процесі як середньої, так і вищої школи. Головне – одержати ще одне свідотство того, яке місце має займати особистість інформаційного суспільства ХХІ століття. Варто зрозуміти, що В. О. Сухомлинський займає у нашій науці, в науці про людино знання позиції якраз майбутнього, а не вчорашнього дня. Аналогічно необхідно показати, що без дійсно наукових знань природничих наук, фахівцем яких був І. Є. Тамм не сформувати компетентнісної особистості, здатної конкурувати на ринку праці і бути захищеною знаннями. Тому поєднання особистісних характеристик вказаних вчених у значній мірі дозволить сформувати особистісну траєкторію розвитку людини.Документ Концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища в професійній підготовці майбутніх учителів математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кушнір, Василь Андрійович(uk) Пропонується концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища для майбутніх учителів математики. Виокремлюються основні складові такого простору.Документ Підготовка майбутнього вчителя природничого профілю в умовах соціально-професійного становлення особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович(uk) У статті на основі аналізу результатів психолого-педагогічних досліджень та практики підготовки фахівців освітянської галузі зосереджується увага на особливостях формування особистості викладача природничих дисциплін. Акцентується увага на тому, що за сучасних умов організація навчально-виховного процесу у підготовці вчителя не повинна обмежуватися формуванням професійних компетентностей, а суттєвими мають виступати й особистісні характеристики викладача, його здібність і готовність сприймати об'єкт вивчення цілісно, всеосяжно, що поєднує наукову творчість із суто особистими його інтересами, а процес навчання набуває для нього соціальної значущості.Документ Формування в учнів культури безпеки в процесі вивчення природничих дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Пуляк, Ольга Василівна(uk) У роботі аналізуються особливості формування у учнів культури безпеки під час вивчення природничих дисциплін. Відмічається, що результатом такого навчання у школі має бути гармонійно розвинена особистість, у якої сформовані вміння і навички щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні необдумані вчинки та їхні наслідки.Документ Акмеологія та шкільна освіта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Садовий, Микола ІллічУ даній статті зроблено детальний аналіз такого поняття як акмеологія, що визначає науку, яка вивчає закономірності вищих досягнень, творчі потенціали особистості зрілих людей, закономірності самореалізації. Крім того визначено характерні якості, опорні властивості особистості та характеристики зрілої особистості. Окрема увага приділена схемі дослідження акмеології.Документ Основні риси вчителя-особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталія ГригорівнаРозглядаються основні риси вчителя як особистості: творчість, здатність до вчинку, постійне розширення свідомості, відчуття і сприймання інших у діалозі, здатність до зміни середовища, сприймання поліцентризму тощо.