Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
9 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Використання маплетів у викладацькій діяльності та науково-дослідній роботі(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Нарадовий, Володимир Володимирович; Naradovyi, Volodymyr Volodymyrovych(ua) У контексті програмування та математики маплети належать до інтерактивних об’єктів або додатків, які можуть використовуватися для візуалізації та взаємодії з математичними концепціями. Найчастіше під маплетами (maplets) розуміють додатки, створені за допомогою системи комп’ютерної алгебри Maple. За допомогою маплетів можна створювати інтерактивні діаграми, графіки, анімації та інші візуальні елементи, що допомагають вивченню математики та розв’язанню задач. Маплети також можуть використовуватися в інших математичних програмах або середовищах програмування для створення взаємодії з математичними об’єктами, даними та алгоритмами. Вони дозволяють користувачам експериментувати, змінювати параметри і спостерігати процеси у реальному часі, що сприяє кращому розумінню прикладних математичних концепцій. Маплети в математичному моделюванні можуть бути використані для інтерактивного дослідження та аналізу математичних моделей. Вони дають можливість візуалізувати математичні моделі та їх результати. Це може включати графіки, діаграми, анімації або інші візуальні елементи, які допомагають дослідникам краще розуміти поведінку та властивості моделей. За допомогою маплетів можна змінювати параметри математичних моделей у реальному часі та спостерігати за змінами в результаті. Це дає змогу досліджувати вплив різних факторів на модель і сприяє глибшому розумінню взаємозв’язків та властивостей системи. Маплети можуть бути використані для розв’язання та аналізу математичних рівнянь, включаючи диференціальні рівняння, інтегральні рівняння та системи рівнянь. Науковці можуть використовувати маплети для вивчення різних методів розв’язання, аналізу стійкості системи та впливу початкових умов або параметрів на розв’язок. У статті розглянуто основні етапи проєктування маплетів. Наведена характеристика кожного етапу. Показано процес проєктування простого маплету для розв’язування квадратних рівнянь. (en) In the context of programming and mathematics, maplets refer to interactive objects or applications that can be used to visualize and interact with mathematical concepts. Typically, maplets are understood as applications created using the Maple computer algebra system. With maplets, you can create interactive diagrams, graphs, animations, and other visual elements that aid in learning mathematics and solving problems. Maplets can also be used in other mathematical software or programming environments to interact with mathematical objects, data, and algorithms. They allow users to experiment, modify parameters, and observe processes in real-time, which enhances understanding of applied mathematical concepts. In mathematical modeling, maplets can be used for interactive exploration and analysis of mathematical models. They provide the ability to visualize mathematical models and their results. This may include graphs, diagrams, animations, or other visual elements that help researchers better understand the behavior and properties of the models. Using maplets, you can dynamically change parameters of mathematical models in real-time and observe the resulting changes. This enables the investigation of the impact of different factors on the model and contributes to a deeper understanding of the interrelationships and properties of the system. Maplets can be used for solving and analyzing mathematical equations, including differential equations, integral equations, and systems of equations. Researchers can use maplets to study various solution methods, analyze system stability, and examine the influence of initial conditions or parameters on the solution. The article discusses the main stages of maplet design, providing a description of each stage. It demonstrates the process of designing a simple maplet for solving quadratic equations.Документ Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром(2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.Документ Математичне моделювання як метод навчання фізики: прикладний аспект(2014) Подопригора, Наталія Володимирівна; Подопригора, Наталия Владимировна; Podopygora, N.(uk) В статті представленні практичні розробки автора щодо комплексного вирішення проблеми навчання майбутніх вчителів математичному моделюванню як методу навчання фізики: на початковому етапі систематичного вивчення фізики, ІІ закону Ньютона, закону Ампера.Документ Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.Документ Співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики(2015) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Стаття присвячена дослідженню проблеми міждисциплінарного підходу до навчання студентів математичних методів фізики. Обґрунтовується доцільність врахування міждисциплінарних зв’язків у навчально-пізнавальному процесі з фізики, в якому математичне моделювання виступає одним із інтегративних чинників. Встановлюється співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики й фізики в процесі підготовки майбутніх учителів фізики.Документ Проблеми кількісної оцінки педагогічних явищ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Сальник, Ірина Володимирівна(uk) В статті розглянуті проблеми проведення педагогічного експерименту та вибору адекватних методик оцінки його результатів. Розглянуті сучасні тенденції реалізації педагогічного експерименту, що орієнтовані на застосування комп’ютерних технологій та прикладних математичних та статистичних програм.Документ Використання математичного моделювання для оцінки ефективності функціонування фінансового механізму(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Дігтяр, Борис Степанович; Аулін, В. В.; Цвігун, Н. М.(uk) Побудована математична модель фінансового механізму. Розглянуто вплив кожного фактора моделі на прикладі підприємства малого бізнесу.Документ Моделювання систем із запізненнями(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Філєр, Залмен Юхимович(uk) Системи із запізненням стали об’єктом систематичного дослідження із середини ХХ століття. Моделювання цих об’єктів веде до диференціальних рівнянь із запізненим аргументом. Як їх інтегрування, так і вивчення стійкості вимагають некласичних підходів.Документ Лабораторний практикум з методики навчання математики(Навчальна книга – Богдан, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику містяться лабораторні роботи з методики навчання математики, що відповідають державному освітньому стандарту та навчальному плану підготовки вчителів математики освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 6.040201 Математика* галузі знань 0402 Фізико-математичні науки. Надано детальні рекомендації щодо виконання практичної частини лабораторних робіт. Після кожної частини викладу запропоновані завдання для самостійної підготовки студентів. Посібник містить предметний покажчик теоретичного та практичного матеріалу.