Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Запровадження елементів кредитно-модульної системи навчання курсу «Вступ до навчального фізичного експерименту»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) Для забезпечення якості й ефективності розв’язування освітніх завдань при вивченні курсу загальної фізики в умовах кредитно-модульного навчання доцільно до проведення лабораторних фізичних практикумів організувати спецкурс пропедевтичної підготовки студентів-першокурсників з ключових питань навчального експериментування.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».
  • Ескіз
    Документ
    Посилення ролі самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівця з вищою освітою
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Слободяник, Ольга Володимирівна; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті розглядається роль самостійної роботи у підготовці фахівця з вищою освітою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; сформульовані методичні рекомендації для ефективної організації самостійної роботи; виокремлено основні види самостійної роботи студентів за цільовим призначенням.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз різних схем навчання за умов кредитно-модульної системи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Авраменко, Ольга Валентинівна; Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Шлянчак, Світлана Олександрівна
    (uk) Представлено результати аналізу трирічного досвіду навчання у КМСОНП студентів математичних спеціальностей. Проведено порівняльний аналіз четвертної та семестрової форми організації навчального процесу, показано, що більш доцільною є четвертна система з регулярним модульним контролем у різних формах, зокрема з обов’язковим повноцінним складанням екзамену.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статті розглянуто специфіку організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах у зв’язку із впровадженням кредитно-модульної системи навчання. Сформульовано проблеми недоцільності суто інформаційного навчання, розглянуто недоліки структури навчальних посібників, необхідності формування завдань для самостійної роботи, які б сприяли професійному становленню фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання за кредитно-модульною системою
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Денисов, Денис Олександрович
    (uk) Розглядаються основні засади застосування індивідуальних навчально-дослідницьких завдань за кредитно-модульною системою підготовки фахівців у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні особливості організації самостійної роботи студентів вищих педагогічних навчальних закладів при вивченні дисципліни "Цивільний захист"
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ткачук, Андрій Іванович
    (uk) У статті розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Цивільний захист» у вищих педагогічних навчальних закладах за умов кредитно-модульної системи з використанням спеціалізованих ресурсів всесвітньої електронної мережі. Розроблено систему навчально-методичних засобів, одним з основних складових якої є навчально-методичний інформаційний пакет для самостійного вивчення дисципліни у вигляді бази даних на основі електронних методичних матеріалів.