Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
11 результатів
community.search.results.head
Документ Розв’язання суперечностей фізики кінця ХІХ - початку ХХІ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Трифонова, Олена Михайлівна(uk) У статті зроблено спробу визначити основні суперечності, які виникли у фізиці кінця X IX — початку XXI століття та узагальнено підходи до визначення періодизації розвитку фізики.Документ Самостійна робота студентів у вивченні новітнього матеріалу з біофізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Каленникова, Тетяна Олександрівна(uk) В роботі розглядається можливість вивчення деяких питань новітнього матеріалу з біофізики, зокрема властивостей намагніченої води, під час самостійної роботи студентів.Документ Формування функціональних дослідницьких навичок під час розв’язування експериментальних задач(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprigora, N. V.(uk) Представлений практичний досвід відбору, організації і постановки експериментальних задач з елементами пошуково-творчого характеру, графічних досліджень, з’ясування причин виникнення парадоксів у процесі дослідження фізичних процесів з метою формування в учнів функціональних навичок дослідницької діяльності.Документ Модернізація змісту робіт фізичного практикуму з електродинаміки(2012) Вовкотруб, Віктор Павлович; Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглянуто особливості організації, постановки і виконання робіт фізичного практикуму з електродинаміки у старшій профільній школі. Наведено варіанти модернізації змісту робіт, характерних охопленням ними ширшого кола завдань.Документ Теоретичні і експериментальні методи введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики(2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Представлений комплексний підхід щодо застосування теоретичних і експериментальних методів введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики в педагогічному університеті.Документ Формування наукового світогляду через вислітлення ідей видатних вчених у курсі фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Садовий, Микола Ілліч(uk) У статті наведений матеріал, який має пізнавальне і виховне значення, за рахунок ілюстрації ходу розвитку наукового прогресу та ролі в ньому видатних учених.Документ Розв’язування вибраних задач високого рівня складності в обсязі програм і змісту шкільного курсу фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) У статті порушено проблеми розв’язування задач високого рівня складності з електродинаміки за умов обмеження використання теоретичних основ рамками шкільного курсу фізики.Документ Закон збереження електричного заряду та йогоінваріантність відносно калібрувальногоперетворень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Подопригора, Наталія Володимирівна(uk) Розглядається застосування методу одержання законів природи з принципів інваріантності для обґрунтування закону збереження електричного заряду в курсах класичної електродинаміки, квантової механіки, квантової електродинаміки та його релятивістсько-інваріантне узагальнення.Документ Про сучасний погляд на методику вивчення полів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Абраменко, Людмила Володимирівна(uk) У статті розкривається дуалізм полів, які вивчаються у електродинаміці середньої школи.Документ Задачі заочної фізико-математичної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Шевченко, Наталія ГригорівнаУ посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів.