Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язання суперечностей фізики кінця ХІХ - початку ХХІ століття
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) У статті зроблено спробу визначити основні суперечності, які виникли у фізиці кінця X IX — початку XXI століття та узагальнено підходи до визначення періодизації розвитку фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота студентів у вивченні новітнього матеріалу з біофізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Каленникова, Тетяна Олександрівна
    (uk) В роботі розглядається можливість вивчення деяких питань новітнього матеріалу з біофізики, зокрема властивостей намагніченої води, під час самостійної роботи студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування функціональних дослідницьких навичок під час розв’язування експериментальних задач
    (2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podoprigora, N. V.
    (uk) Представлений практичний досвід відбору, організації і постановки експериментальних задач з елементами пошуково-творчого характеру, графічних досліджень, з’ясування причин виникнення парадоксів у процесі дослідження фізичних процесів з метою формування в учнів функціональних навичок дослідницької діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація змісту робіт фізичного практикуму з електродинаміки
    (2012) Вовкотруб, Віктор Павлович; Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) Розглянуто особливості організації, постановки і виконання робіт фізичного практикуму з електродинаміки у старшій профільній школі. Наведено варіанти модернізації змісту робіт, характерних охопленням ними ширшого кола завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні і експериментальні методи введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики
    (2013) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.
    (uk) Представлений комплексний підхід щодо застосування теоретичних і експериментальних методів введення силових характеристик електромагнітного поля при підготовці майбутніх учителів фізики в педагогічному університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування наукового світогляду через вислітлення ідей видатних вчених у курсі фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Садовий, Микола Ілліч
    (uk) У статті наведений матеріал, який має пізнавальне і виховне значення, за рахунок ілюстрації ходу розвитку наукового прогресу та ролі в ньому видатних учених.
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язування вибраних задач високого рівня складності в обсязі програм і змісту шкільного курсу фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) У статті порушено проблеми розв’язування задач високого рівня складності з електродинаміки за умов обмеження використання теоретичних основ рамками шкільного курсу фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Закон збереження електричного заряду та йогоінваріантність відносно калібрувальногоперетворень
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Подопригора, Наталія Володимирівна
    (uk) Розглядається застосування методу одержання законів природи з принципів інваріантності для обґрунтування закону збереження електричного заряду в курсах класичної електродинаміки, квантової механіки, квантової електродинаміки та його релятивістсько-інваріантне узагальнення.
  • Ескіз
    Документ
    Про сучасний погляд на методику вивчення полів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Абраменко, Людмила Володимирівна
    (uk) У статті розкривається дуалізм полів, які вивчаються у електродинаміці середньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Задачі заочної фізико-математичної школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Шевченко, Наталія Григорівна
    У посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів.