Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
9 результатів
community.search.results.head
Документ Формування компетентності вчителів до використання мікроелектронних пристроїв у професійній діяльності(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Аналізується роль навчання фізики у формуванні компетентності вчителів до впровадження мікроелектронних засобів у професійній діяльності. Наведено приклад відповідного експериментального завдання.Документ Посилення практичноїспрямованості експериментальних завдань в системі природничих дисциплін і предметно -профільних інтегративних курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вовкотруб, Віктор Павлович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Вовкотруб, Виктор; Манойленко, Наталия; Vovkotrub, Viktor; Manoelenko, Nataliya(uk) Нині актуальною є проблема проведення профорієнтаційної роботи серед школярів під час вивчення природничих дисциплін, трудового навчання та навчання у навчально-виробничих комбінатах. Зокрема вагоме значення при навчанні має відповідність планування, відбору змісту і часу проведення лабораторних робіт і робіт практикумів з названих дисциплін дидактичним принципам, зокрема принципам наступності і послідовності. Відповідного удосконалення і розвитку потребує навчальне середовище, яке б забезпечувало якісне здійснення трудового і виробничого навчання, профорієнтації, передпрофільної і профільної підготовк и випускників шкіл. Шкільний курс фізики відповідно до його специфіки має бути насиченим політехнічним змістом, слугувати пропедевтичною підготовкою до виконання експериментальних завдань прикладного змісту, що потребує більш сучасного технічного оснащення.Документ Експериментальні завдання із прикладною спрямованістю змісту в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Розглянуто педагогічні аспекти формування технічного мислення студентів через виконання експериментальних завдань з практичною спрямованістю змісту, пов'язаних зі специфікою майбутньої професійної діяльності.Документ Розширення змісту експериментальних завдань в аспекті забезпечення розвитку творчої діяльності учнів профільної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Вовкотруб, Віктор Павлович(uk) Розглядаються чинники розвитку творчої діяльності учнів профільної школи через забезпечення умов вибору варіантів форм і методів виконання експериментальних завдань з фізикиДокумент Лабораторно-практичне заняття з методики трудового навчання до вивчення ергономіки в структурі перетворювальної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Стаття присвячена розкриттю особливостей і шляхів організації і проведення лабораторно-практичних занять з методики трудового навчання, наведений оптимальний обсяг відомостей для підготовки студентів – майбутніх вчителів технологій до виконання експериментальних завдань до визначення працездатності людини-оператора.Документ Сучасне навчальне обладнання для шкільного фізичного експерименту за профільними програмами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Величко, Степан Петрович(uk) Аналізуються основні здобутки в галузі створення навчального обладнання з фізики, що отримані автором упродовж систематичного вивчення проблеми удосконалення фізичної освіти у середніх загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Ергономічний підхід до організації освітнього середовища підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Вовкотруб, Віктор Павлович(uk) Аналізується стан і особливості процесу удосконалення і розвитку навчального середовища підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін і технологій у відповідності з нормами показників педагогічної ергономіки, розглянуті окремі чинники їх реалізації.Документ Організація постановки та проведення фізичного практикуму із загального курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Сірик, Едуард Олександрович(uk) У статті розглядаються зміст, умови та питання організації виконання експериментальних завдань в структурі фізичного практикуму, що дозволить поглибити рівень та якість знань студентів під час вивчення курсу загальної фізики.Документ Використання технології колективного способу навчання на уроках фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Кіктєва, Алла Володимирівна(UA) У статті розглядається можливості реалізації технологій колективного способу навчання. Наводяться конкретні приклади ефективного використання зазначено їтехнології у навчально-виховному процесі.