Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розробка веб-сайту інтернет-магазину будівельних матеріалів засобами React JS та MySQL
    (2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Rafeiev, D. I.
    (ua) У роботі представлено результати розробки веб-сайту для інтернет-магазину будівельних матеріалів, створеного за допомогою технологій React JS та MySQL. Цей інтернет-магазин надає користувачам можливість переглядати товари, здійснювати замовлення, розраховувати кількість та вартість матеріалів залежно від заданої площі за допомогою вбудованого калькулятора. (en) This paper presents the results of developing an online building materials store website using React JS and MySQL technologies. The online store allows users to browse products, place orders and calculate the quantity and cost of materials based on the specified area using a built-in calculator.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка веб додатку для компанії по виробництву металопластикових вікон засобами React
    (2024) Бульбак, Вадим Віталійович; Bulbak, V. V.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки вед додатків для малого та середнього бізнесу. Спроектовано та реалізовано веб-ресурс для компанії, яка спеціалізується на установці металопластикових вікон. Створено “розумну корзину” на базі ШІ, що дозволить користувачу не тільки підібрати оптимальні умови, розрахувати вартість та подивитися очікуємий результат, а і, за бажанням, відразу перейти до останнього етапу замовлення. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing scientific applications for small and medium-sized businesses. A web resource was designed and implemented for a company specializing in the installation of metal-plastic windows. A "smart shopping cart" based on AI has been created, which will allow the user not only to choose the optimal conditions, calculate the cost and see the expected result, but also, if desired, to immediately proceed to the last stage of the order.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивний навчальний посібник з 3D-моделювання
    (2024) Бондаренко, Олександр Олександрович
    (ua) Робота присвячена створенню інтерактивного навчального посібника з 3D-моделювання у вигляді веб-сайту. У посібнику представлений покроковий процес створення 3D-моделі машини у програмі Blender. Описано розробку багатосторінкового інтерфейсу сайту засобами HTML, CSS і JavaScript, а також реалізацію функціоналу для завантаження моделі на кожному етапі моделювання. (en) The work is devoted to the creation of an interactive tutorial on 3D modeling in the form of a website. The guide presents a step-by-step process of creating a 3D model of a car in the Blender program. The development of a multi-page site interface using HTML, CSS and JavaScript is described, as well as the implementation of functionality for loading the model at each stage of modeling.
  • Ескіз
    Документ
    Методика навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (2024) Сатир, Вадим Анатолійович; Satyr, V. A.
    (ua) Магістерська робота присвячена розробці методики навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Мета дослідження – розробка та перевірка ефективності методики навчання розробки web-додатків з використанням React.JS у закладах професійної освіти. Завдання: 1) Проаналізувати сучасні тенденції у викладанні web-розробки та використанні технології React.JS в освітньому процесі закладів професійної освіти. 2) Розробити методику навчання розробки web-додатків з використанням React.JS. 3) Реалізувати методику на практиці шляхом створення web-платформи Autoizi. 4) Перевірити ефективність розробленої методики через проведення педагогічного експерименту. Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Предмет дослідження – методика навчання розробки web-додатків з використанням технології React.JS. Елементи наукової новизни: узагальнено сучасні підходи до навчання web-розробці з використанням React.JS у закладах професійної освіти; подальшого розвитку набула методика навчання розробці web-додатків, що враховує специфіку технології React.JS та психолого-педагогічні особливості здобувачів освіти. Практичне значення: реалізовано навчальну програму та методичні матеріали з викладання технології React.JS, адаптовані до потреб закладів професійної освіти; запропоновано використання web-платформи «Autoizi» як освітнього кейсу, що дозволяє здобувачам освіти практично застосовувати теоретичні знання в роботі з реальним проектом; розроблено методику навчання розробці web-додатків із використанням React.JS та Laravel, яка впроваджена в освітній процес для підвищення рівня фахової підготовки здобувачів освіти. Повний обсяг роботи – 86 стор., основний текст становить 61 стор. (en) The master’s thesis is devoted to the development of a methodology for teaching the web application development process using React.JS technology to provide professional training in professional (vocational and technical) education institutions. The purpose of the research is to develop and verify the effectiveness of teaching methods for developing web applications using React.JS in professional education institutions. Tasks: 1) To analyze modern trends in teaching web development and the use of React.JS technology in the educational process of professional education institutions. 2) Develop a methodology for teaching web application development using React.JS. 3) Implement the methodology in practice by creating the Autoizi web platform. 4) Check the effectiveness of the developed methodology by conducting a pedagogical experiment. The object of the study is the educational process in vocational (vocational and technical) education institutions. The subject of the study is the teaching method of developing web applications using React.JS technology. Elements of scientific novelty: modern approaches to teaching web development using React.JS in vocational education institutions are summarized; the methodology for teaching web application development has been further developed, taking into account the specifics of React.JS technology and the psychological and pedagogical characteristics of students. Practical significance of work: a curriculum and methodological materials for teaching React.JS technology have been implemented, adapted to the needs of vocational education institutions; the use of the Autoizi web platform as an educational case has been proposed, which allows students to practically apply theoretical knowledge in working with a real project; a methodology for teaching web application development using React.JS and Laravel has been developed, which is implemented in the educational process to improve the level of professional training of students. The full volume of the work is 86 pages, the main text is 61 pages.