Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Методика навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти(2024) Сатир, Вадим Анатолійович; Satyr, V. A.(ua) Магістерська робота присвячена розробці методики навчання процесу розробки web-додатків за допомогою технології React.JS для забезпечення фахової підготовки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Мета дослідження – розробка та перевірка ефективності методики навчання розробки web-додатків з використанням React.JS у закладах професійної освіти. Завдання: 1) Проаналізувати сучасні тенденції у викладанні web-розробки та використанні технології React.JS в освітньому процесі закладів професійної освіти. 2) Розробити методику навчання розробки web-додатків з використанням React.JS. 3) Реалізувати методику на практиці шляхом створення web-платформи Autoizi. 4) Перевірити ефективність розробленої методики через проведення педагогічного експерименту. Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Предмет дослідження – методика навчання розробки web-додатків з використанням технології React.JS. Елементи наукової новизни: узагальнено сучасні підходи до навчання web-розробці з використанням React.JS у закладах професійної освіти; подальшого розвитку набула методика навчання розробці web-додатків, що враховує специфіку технології React.JS та психолого-педагогічні особливості здобувачів освіти. Практичне значення: реалізовано навчальну програму та методичні матеріали з викладання технології React.JS, адаптовані до потреб закладів професійної освіти; запропоновано використання web-платформи «Autoizi» як освітнього кейсу, що дозволяє здобувачам освіти практично застосовувати теоретичні знання в роботі з реальним проектом; розроблено методику навчання розробці web-додатків із використанням React.JS та Laravel, яка впроваджена в освітній процес для підвищення рівня фахової підготовки здобувачів освіти. Повний обсяг роботи – 86 стор., основний текст становить 61 стор. (en) The master’s thesis is devoted to the development of a methodology for teaching the web application development process using React.JS technology to provide professional training in professional (vocational and technical) education institutions. The purpose of the research is to develop and verify the effectiveness of teaching methods for developing web applications using React.JS in professional education institutions. Tasks: 1) To analyze modern trends in teaching web development and the use of React.JS technology in the educational process of professional education institutions. 2) Develop a methodology for teaching web application development using React.JS. 3) Implement the methodology in practice by creating the Autoizi web platform. 4) Check the effectiveness of the developed methodology by conducting a pedagogical experiment. The object of the study is the educational process in vocational (vocational and technical) education institutions. The subject of the study is the teaching method of developing web applications using React.JS technology. Elements of scientific novelty: modern approaches to teaching web development using React.JS in vocational education institutions are summarized; the methodology for teaching web application development has been further developed, taking into account the specifics of React.JS technology and the psychological and pedagogical characteristics of students. Practical significance of work: a curriculum and methodological materials for teaching React.JS technology have been implemented, adapted to the needs of vocational education institutions; the use of the Autoizi web platform as an educational case has been proposed, which allows students to practically apply theoretical knowledge in working with a real project; a methodology for teaching web application development using React.JS and Laravel has been developed, which is implemented in the educational process to improve the level of professional training of students. The full volume of the work is 86 pages, the main text is 61 pages.Документ Особливості методики використання проєктних технологій у позаурочній діяльності в професійно-технічній освіті(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Губенко, Владислав Андрійович; Sadovyi, Mykola Illich; Tryfonova, Olena Mykhaylivna; Hubenko, Vladyslav Andreyovych(ua) Стрімкий розвиток технологій та суспільства в цілому вимагає перегляду та вдосконалення методик навчання та організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, зокрема і під час позаурочної роботи. Актуальність використання проєктних технологій у позаурочній роботі в системі професійної (професійно-технічної) освіти обумовлена сучасними вимогами до підготовки кваліфікованих фахівців, здатних адаптуватися до швидкозмінних умов ринку праці. Проєктні технології, як інноваційний метод навчання, сприяють розвитку критичного мислення, креативності та навичок командної роботи, що є ключовими для ефективного виконання професійних обов’язків. Позаурочна робота надає можливість практичного застосування знань і навичок, отриманих в освітньому процесі, що підвищує мотивацію здобувачів освіти та їхню підготовку до реальних виробничих умов. Крім того, впровадження проєктних технологій у позаурочній роботі сприяє інтеграції освітнього процесу з потребами роботодавців, забезпечуючи тісніший зв’язок між теоретичним навчанням і практичною підготовкою фахівців. Метою дослідження є виявлення та обґрунтування ролі проєктних технологій у підвищенні ефективності організації позаурочної роботи в системі професійної (професійно-технічної) освіти, а також розробка рекомендацій щодо їхнього впровадження для формування у здобувачів освіти практичних навичок, критичного мислення та готовності до професійної діяльності в умовах сучасного ринку праці. Як приклад реалізації проєктних технологій у системі професійної (професійно-технічної) освіти у статті розглянуто проєкт «Дослідницький стенд для освоєння принципів будови та роботи ПК». Проведені за підсумками використання розробленого стенду зрізи знань здобувачів освіти щодо будови комп’ютера показали позитивну динаміку знань здобувачів освіти. (en) The rapid development of technologies and society as a whole requires revision and improvement of teaching methods and organization of the educational process in professional (vocational and technical) education institutions, in particular during extracurricular work. The relevance of the use of project technologies in extracurricular work in the system of professional (vocational and technical) education is due to modern requirements for the training of qualified specialists who are able to adapt to the rapidly changing conditions of the labor market. Project technologies, as an innovative method of learning, contribute to the development of critical thinking, creativity and teamwork skills, which are key to the effective performance of professional duties. Extracurricular work provides an opportunity for practical application of knowledge and skills acquired in the educational process, which increases the motivation of students and their preparation for real industrial conditions. In addition, the implementation of project technologies in extracurricular work contributes to the integration of the educational process with the needs of employers, ensuring a closer connection between theoretical training and practical training of specialists. The purpose of the study is to identify and substantiate the role of project technologies in increasing the effectiveness of the organization of extracurricular work in the system of professional (vocational and technical) education, as well as the development of recommendations for their implementation for the formation of students of education practical skills, critical thinking, and readiness for professional activity in the conditions of modern`s labor market. As an example of the implementation of project technologies in the system of professional (vocational and technical) education, the article considers the project "Research stand for mastering the principles of PC construction and operation". Based on the results of the use of the developed stand, slices of the knowledge of the students regarding the structure of the computer showed a positive dynamic of the knowledge of the students.