Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
1 результатів
community.search.results.head
Документ Проектування освітнього процесу технологічної підготовки старшокласників засобами індивідуалізації(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Абрамова, Оксана Віталіївна; Онуфрак, Оксана Володимирівна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Onufrac, Oksana Volodymyrivna(ua) Індивідуалізація профільного навчання здійснюється з урахуванням поділу учнів на групи залежно від рівня сформованості навченості, научуваності, творчості та інтересу. В роботі розроблено методичне забезпечення для реалізації індивідуального підходу до старшокласників, що передбачає побудову структури уроку за моделлю навчання Девіда Колба. Побудова уроку за принципом цієї моделі передбачає, що він буде складатися із чотирьох умовних циклів, де у кожному циклі будуть застосовуватися методи навчання, що найбільше враховуватимуть типи сприйняття інформації для кожної із групи людей. Активісти тяжіють до конкретного досвіду, мислителі – рефлексивного спостереження, теоретики –абстрактної концептуалізації, прагматики – активного експериментування.