Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Педагогічні підходи побудови моделей електронних підручників(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Анісімов, Микола Вікторович(ua) У статті розглянуто підходи в процесі створення електронних підручників. Запропонована структурна схема побудови сучасних електронних підручників.Документ Прогностичні підходи до моделювання навчальних планів і програм у професійній школі(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглянуто системний підхід (з урахуванням прогностичних досліджень) в процесі побудови навчальних планів і програм в професійно-технічних навчальних закладах.Документ Дидактичні можливості навчально-програмного забезпечення «Фзика-11»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Слюсаренко, Віктор Володимирович; Трифонова, Олена Михайлівна(uk) У статті розглядаються дидактичні можливості використання навчально-програмного забезпечення «Фізика-11» та його складові елементи.Документ Педагогічні основи побудови навчальних комплексів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглядаються підходи в процесі конструювання навчальних комплексів складних електрорадіотехнічних професій.Документ Методичні аспекти побудови та використання електронного підручника у навчанні фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Сальник, Ірина Володимирівна(UA) В статті запропоновано аналіз поняття "електронний підручник", розглянуті актуальні питання щодо створення та використання електронних підручників у навчальному процесі з фізики в загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Особливості створення електронних навчальних посібників на основі структурування навчального матеріалу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Царенко, Олександр Миколайович(UA) У статті подано аналіз основних вимог до створення електронних засобів навчання, у тому числі електронних навчальних посібників. Вироблені рекомендації до форми та змісту останніх з урахуванням структурування навчального матеріалу.