Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 2. Moodle-КДПУ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Андронатій, Павло Іванович; Шлянчак, Світлана Олександрівна
    Навчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». Частина 2 присвячена основним прийомам роботи з системою управління навчанням та перспективам використання системи Moodle-КДПУ в педагогічній діяльності. Розглянуто можливості створення ресурсів і діяльностей у дистанційному курсі, аспекти щодо організації контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів. Для кожного заняття розроблено вправи для ефективного використання інструментів Moodle-КДПУ. Цей посібник може використовуватись викладачами вищих педагогічних і технічних навчальних закладів з метою розширення системи знань, формування компетентності викладачів у питаннях впровадження дистанційного навчання, а також працівниками системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Сергей Иванович
    (uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 1. Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна
    Навчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». У посібнику відображенні основні ідеї щодо організації дистанційного навчання, а саме: основні положення нормативних документів щодо впровадження дистанційного навчання у ВНЗ; теоретичні положення, опис функціональних можливостей та практичних аспектів дистанційного навчання; вправи, що забезпечують практичне оволодіння технікою дистанційного навчання, а саме, базових засад створення дистанційних навчальних курсів засобами Вікі-КДПУ та Хмарка-КДПУ.