Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Історія розвитку технологічного забезпечення дистанційного навчання у вищій школі України (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
    (2015) Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) В статті наведені результати дослідження еволюції розвитку протягом періоду 1960-2010 років технологічного забезпечення дистанційного навчання у вищих навчальних закладах України, яке є актуальним аспектом вивчення історії інформатизації вищої освіти. В статті висвітлений розвиток наукових обґрунтувань технологічного забезпечення дистанційного навчання починаючи з праць наукового колективу під керівництвом В.М. Глушкова та його послідовників – О.М. Довгялла, А.О. Стогнія – до основних узагальнень технологічного забезпечення, що були проведені науковцями НТУУ «КПІ» та спільними зусиллями НАН та МОН України в образі Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій. Крім того, у статті розкрита еволюція платформ дистанційного навчання, якими називають програмне забезпечення, що дозволяє не тільки розміщувати матеріали, спілкуватися та контролювати знання студентів, але й здійснювати управління курсом та процесами навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення інформатики як навчального предмету в педагогічних вишах України (друга половина ХХ століття)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) В статті розкриті особливості розвитку інформатики як навчальної дисципліни у педагогічних інститутах та університетах нашої держави протягом 1960-2000 років у контексті еволюції мети вивчення дисципліни, зміни її структури, змістовного наповнення, матеріального та науково-методичного забезпечення, впливу соціальних та економічних процесів у державі та матеріально-технічного забезпечення вишів на модернізацію навчальної дисципліни. Визначені основні етапи розвитку педагогічної інформатики у вищих педагогічних навчальних закладах України протягом вказаного історичного періоду.
  • Ескіз
    Документ
    Використання сучасного навчального модуля «кулька-01» при вивченні механіки в курсі загальної фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ковальова, Олеся Сергіївна; Величко, Степан Петрович
    (uk) В статті описано новий навчальний модуль «Кулька-01» та можливості його впровадження у навчальний процес під час вивчення розділу «Механіка» в курсі загальної фізики вищого навчального закладу. Навчальний модуль «Кулька -01» відноситься до засобів навчання, які передбачають широке впровадження та реалізацію засобів інформаційно-комунікативних технологій, що дозволяє при вивченні розділу «Механіка» виконувати низку оригінальних навчальних дослідів та експериментальних дослідницьких завдань, характерних проведенням досить вагомого якісного та кількісного аналізу траекторії і параметрів руху досліджуваних об’єктів (кульок). Окреслено перспективи використання створеного модуля під час вивчення розділу «Механіка» за програмами курсу загальної фізики для вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олег Миколайович
    (uk) У статті розглянуто специфіку організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах у зв’язку із впровадженням кредитно-модульної системи навчання. Сформульовано проблеми недоцільності суто інформаційного навчання, розглянуто недоліки структури навчальних посібників, необхідності формування завдань для самостійної роботи, які б сприяли професійному становленню фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення організації самостійного навчання студентів вищих навчальних закладів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Лагодич, Олена Іванівна
    (uk) В статті розглядається проблема самостійного вивчення інформатики студентами вищих навчальних закладів і шляхи її розв’язання, що відповідають основним дидактичним вимогам
  • Ескіз
    Документ
    Особливості виконання лабораторних робіт з курсу загальної фізики на основі ІКТ у вищих авіаційних навчальних закладах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Задорожна, О. В.
    У статті розглядаються особливості лабораторних робіт з фізики за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій у вищих навчальних закладах авіаційного профілю.