Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Плющ, Валентина Миколаївна; Плющ, Валентина Николаевна; Pliushch, Valentina Nikolaevna
    (ua) У статті проаналізовано теоретико-методичні підходи до визначення понять «готовність до професійної діяльності», «готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення». Обґрунтовано, що готовність студентів до професійного самовдосконалення відповідає всім ознакам готовності до професійної діяльності. Виокремлено структурні компоненти готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення: мотиваційно-цільовий, когнітивно-діяльнісний та рефлексивний та визначено готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як сформовану під час професійної підготовки інтегративна властивість особистості, яка відображає наявність мотивації, професійних знань, умінь і навичок, рефлексії, що відповідає компонентам професійного самовдосконалення: самопізнання, самоосвіта (самонавчання та самовиховання), самоконтроль.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження рівня готовності майбутніх учителів до інтеграційних процесів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Кононенко, Сергій Олексійович; Bogomaz-Nazarova, Snezhana; Kononenko, Sergey
    (uk) У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента. У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праціу майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутні х вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.