Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача для гейміфікації освітнього процесу
    (2024) Булюбаш, Сергій Олегович; Bulyubash S.O.
    (ua) Метою магістерської роботи є дослідження методів підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача, який сприяє гейміфікації освітнього процесу. Для досягнення цієї мети було поставлено наступні завдання:  проаналізувати сучасні підходи до навчання та впровадження гейміфікації;  визначити роль віртуального викладача у сучасній освітній системі;  розробити концепцію підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача;  здійснити експериментальну апробацію запропонованої концепції. Об’єктом дослідження виступає процес підготовки фахівців цифрових технологій, які займаються створенням віртуальних викладачів. Предметом дослідження є методи та засоби підготовки таких фахівців, зокрема розробка їхніх компетентностей у галузі гейміфікації освітнього процесу. Вивчення методів підготовки фахівців є важливим етапом для забезпечення якості кінцевого продукту, оскільки успіх впровадження віртуального викладача значною мірою залежить від рівня кваліфікації спеціалістів, які працюють над його створенням. Елементи практичного значення. Практичне значення роботи полягає у можливості використання розроблених рекомендацій та підходів у підготовці майбутніх фахівців у галузі цифрових технологій. Результати дослідження можуть бути впроваджені в освітній процес ЗП(П-Т)О, які здійснюють підготовку спеціалістів з інформаційних технологій. Це дозволить підвищити якість навчання, забезпечити здобувачів освіти практичними навичками розробки сучасних технологій, що відповідають актуальним потребам освітнього середовища. Повний обсяг роботи – 85 стор., основний текст становить 65 стор. (en) The purpose of the master’s thesis is to study methods for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher that promotes the gamification of the educational process. To achieve this goal, the following tasks were set:  Analyze modern approaches to learning and the implementation of gamification;  Determine the role of a virtual teacher in the modern educational system;  Develop a concept for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher;  Conduct an experimental testing of the proposed concept. The object of the research is the process of preparing digital technology specialists who are engaged in the creation of virtual teachers. The subject of the research is the methods and means of training such specialists, in particular the development of their competencies in the field of gamification of the educational process. The study of methods for preparing specialists is an important stage for ensuring the quality of the final product, as the success of the implementation of a virtual teacher largely depends on the level of qualification of the specialists working on its creation. Elements of Practical Significance The practical significance of the work lies in the possibility of using the developed recommendations and approaches in the preparation of future specialists in the field of digital technologies. The results of the research can be implemented in the educational process of higher education institutions that train specialists in information technology. This will improve the quality of education and provide students with practical skills in developing modern technologies that meet the current needs of the educational environment. The full volume of the work is 85 pages, the main text is 65 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Використання криптографічних методів шифрування фінансових даних в процесі вивчення технологій (за спеціалізацією) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі створення вузла системи для підключення до блокчейну
    (2024) Колесніченко, Юрій Владиславович; Kolesnichenko, Y. V.
    (ua) Магістерська робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю “Професійна освіта (Цифрові технології)”. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. У роботі досліджується застосування криптографічних методів для захисту фінансових даних у процесі підготовки фахівців із кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Завдання дослідження включають: 1) аналіз наукової літератури та нормативних документів щодо криптографії; 2) створення програмного забезпечення для навчання шифруванню фінансових даних; 3) розробку методології навчання криптографічних методів і технологій блокчейну; 4) перевірку ефективності розробленої методології. Об’єктом дослідження є освітній процес підготовки фахівців з кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Предмет дослідження – методика використання криптографічних методів у навчанні фахівців з кібербезпеки. Наукова новизна дослідження полягає у розробці методики навчання криптографії та блокчейн, що сприяє підвищенню рівня компетентності у галузі кібербезпеки. Практичне значення роботи полягає у впровадженні симуляційних лабораторій, що надають студентам можливість набути практичних навичок застосування криптографічних методів захисту даних. Повний обсяг роботи: 140 стор., основний текст становить 72 стор. У роботі подано 2 табл., 9 рис. (en) Master's thesis submitted for the degree of Master in the specialty "Professional Education (Digital Technologies)". – Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vynnychenko, Kropyvnytskyi, 2024. This work explores the application of cryptographic methods for securing financial data in the training of cybersecurity specialists within vocational (technical) education institutions. The research objectives include: analysis of scientific literature and regulatory documents regarding cryptography; development of software for teaching financial data encryption; designing a methodology for teaching cryptographic methods and blockchain technologies; testing the effectiveness of the developed methodology. The object of the study is the educational process of training cybersecurity specialists in technical education institutions. The subject of the study is the methodology for using cryptographic methods in training cybersecurity specialists. The scientific novelty of the research lies in the development of a methodology for teaching cryptography and blockchain, which enhances the level of competence in the field of cybersecurity. The practical significance of the work lies in the implementation of simulation laboratories, providing students with the opportunity to acquire practical skills in applying cryptographic methods for data protection. Total volume of the work: 140 pages, main text comprises 72 pages. The work includes 2 tables and 9 figures.
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання гейм-технологій під час підготовки фахівців цифрових технологій освіти
    (2024) Корик, Денис Віталійович; Koryk, D.V.
    (ua) Актуальність ідеї інтегрованого навчання полягає в орієнтації освітнього процесу на виклики і вимоги сучасного суспільства. Враховують різноманітні аспекти сучасної технологічної реальності. Граючи, студенти можуть ефективно вдосконалювати технічні навички, розвивати творчість та робити практичні застосування цифрових концепцій. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики використання гейм-технологій в освітньому процесі для ефективної підготовки фахівців у сфері цифрових технологій. Об’єкт дослідження – процес використання гейм-технологій у підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – методика використання гейм-технологій у навчанні студентів цифрових технологій. Елементи наукової новизни результатів дослідження: - реалізовано технічне завдання: описано та обрано необхідне програмне забезпечення для використання гейм-технологій у вищій освіті, проаналізовано попередні дослідження та визначено прогалини у сучасних у підходах. -запропоновано освітній гейм-контент на платформі Unity, який передбачає інтеграції з ігровими платформами та вибір інструментів для реалізації навчальної гейміфікації. - подальшого розвитку набула методика використання гейм-технологій в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: • проаналізовано випадки впровадження розробленої методики в навчальні програми цифрових технологій, з'ясовано його ефективність та можливості адаптації до різних умов вищих навчальних закладів. • розроблено конкретні практичні рекомендації та інструменти для впровадження розробленої методики у навчальні програми цифрових технологій. Повний обсяг роботи – 97 стор., основний текст становить 90 стор. У роботі подано 1 табл., 6 рис. (en) The relevance of the idea of integrated learning lies in the orientation of the educational process to the challenges and requirements of modern society. It takes into account various aspects of modern technological reality. By playing, students can effectively improve technical skills, develop creativity, and make practical applications of digital concepts. The purpose of the study is to develop and study the methodology of using game technologies in the educational process for the effective training of specialists in the field of digital technologies. The object of the study is the process of using game technologies in the training of digital technology specialists in a higher education institution. The subject of the study is the methodology of using game technologies in teaching digital technologies to students. Elements of scientific novelty of the research results: - The terms of reference were implemented: the necessary software for the use of game technologies in higher education was described and selected, previous studies were analyzed and gaps in current approaches were identified. -the educational game content on the Unity platform is proposed, which provides for integration with gaming platforms and the choice of tools for the implementation of educational gamification. - the methodology of using game technologies in the educational process of training digital technology specialists has been further developed. Practical significance of the work: - the cases of implementation of the developed methodology in the curricula of digital technologies were analyzed, its effectiveness and possibilities of adaptation to different conditions of higher education institutions were found out. - specific practical recommendations and tools for implementing the developed methodology in digital technology curricula have been developed. The full volume of the work is 97 pages, the main text is 90 pages. The work contains 1 tables, 6 figures.
  • Ескіз
    Документ
    Методика застосування 3D-мапінгу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (2024) Малахатько, Олександр Олександрович; Malakhatko, O.O.
    (ua) Магістерська робота присвячена розробці методики застосування 3D-мапінгу в навчальних програмах закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О). Мета дослідження – розробка методики застосування 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О та перевірка її ефективності у контексті розвитку цифрових і творчих навичок студентів. Завдання: 1) аналіз існуючих теоретичних та практичних підходів до використання 3D-мапінгу та інших мультимедійних технологій у навчанні; 2) дослідження сучасних тенденцій у професійній освіті, що підтримують інтеграцію 3D-мапінгу як навчального інструменту; 3) розробка і впровадження програми з використанням 3D-мапінгу, орієнтованої на розвиток професійних та творчих навичок студентів; 4) оцінка ефективності 3D-мапінгу у навчальних процесах через експериментальні заняття та аналіз результатів опитування; 5) надання методичних рекомендацій для викладачів щодо використання програмного забезпечення (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) у навчальних програмах. Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно–технічної) освіти з використанням цифрових технологій. Предмет дослідження – методика застосування 3D-мапінгу в освітньому процесі.. Елементи наукової новизни результатів дослідження: узагальнено сучасні підходи до реалізації 3D-мапінгу в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах цифрової трансформації суспільства; подальшого розвитку набула методика застосування 3D-мапінгу та використання цифрових технологій в освітньому середовищі ЗП(ПТ)О. Практичне значення роботи: реалізовано програму з використанням 3D-мапінгу, обрано та описано необхідні програмні засоби для створення візуальних ефектів; запропоновано використання 3D-мапінгу у процесі підготовки фахівців з області цифрових технологій та дизайну; розроблено проєкт 3D-мапінгу, який може бути використаний як приклад для здобувачів освіти та викладачів при навчанні 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О. Повний обсяг роботи 106 стор., основний текст становить 75 стор. (en) The master’s thesis is dedicated to the development of a methodology for applying 3D mapping in the educational programs of institutions of professional (vocational-technical) education (IP(VT)E). Research Aim – to develop a methodology for applying 3D mapping in IP(VT)E and to verify its effectiveness in the context of developing students’ digital and creative skills. Objectives: 1) analyze existing theoretical and practical approaches to the use of 3D mapping and other multimedia technologies in education; 2) study current trends in professional education that support the integration of 3D mapping as an educational tool;.; 3) develop and implement a program using 3D mapping aimed at developing students’ professional and creative skills; 4) evaluate the effectiveness of 3D mapping in educational processes through experimental classes and analysis of survey results; 5) provide methodological recommendations for teachers on the use of software (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) in educational programs. Object of Research – the educational process in institutions of professional (vocational-technical) education using digital technologies. Subject of Research – the methodology of applying 3D mapping in the educational process. Elements of Scientific Novelty of the Research Results: generalized modern approaches to the implementation of 3D mapping in the educational process of IP(VT)E in the conditions of digital transformation of society; the methodology of applying 3D mapping and the use of digital technologies in the educational environment of IP(VT)E has been further developed. Practical Significance of the Work: a program using 3D-mapping has been implemented, necessary software tools for creating visual effects have been selected and described; the use of 3D mapping in the process of training specialists in the field of digital technologies and design has been proposed; a 3D mapping project has been developed, which can be used as an example for students and teachers in teaching 3D mapping in IP(VT)E. The total volume of the work – 106 pages, the main text consists of 75 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка фахівців цифрових технологій до використання елементів проєктної технології на заняттях за спеціалізацією
    (2024) Візер, Богдан Григорович; Vizer B. G.
    (ua) Магістерська робота присвячена підготовці фахівців цифрових технологій (ЦТ) до використання елементів проєктної технології (ПТ) на заняттях за спеціалізацією. Мета дослідження – розробка методики підготовки фахівців у галузі ЦТ до застосування проєктної діяльності у професійній освіті та перевірка її ефективності; створення навчального проєкту «Wi-Fi інтернет-радіо» як прикладу інтеграції елементів ПТ в освітній процес. Завдання дослідження: 1) аналіз нормативно-правових документів, що регулюють освітню діяльність з підготовки фахівців ЦТ для забезпечення освітнього процесу в системі професійної освіти, а також вивчення сучасних тенденцій застосування ПТ; 2) розробка методики впровадження елементів ПТ на заняттях за спеціалізацією для підвищення рівня практичних знань та навичок здобувачів освіти; 3) вибір та обґрунтування компонентів для реалізації проєкту «Wi-Fi інтернет-радіо», визначення можливостей інтеграції такого проєкту в освітній процес; 4) перевірка ефективності розробленої методики та оцінка рівня сформованих цифрових і професійних компетентностей у здобувачів освіти. Об’єкт дослідження – підготовка фахівців цифрових технологій (ЦТ) для забезпечення освітнього процесу в системі професійної освіти. Предмет дослідження – методика реалізації проектної технології на заняттях за спеціалізацією при підготовці фахівців цифрових технологій. Елементи наукової новизни результатів дослідження: систематизовано сучасні підходи до підготовки фахівців ЦТ щодо використання елементів ПТ під час проведення занять за спеціалізацією в умовах диджиталізації освіти; подальшого розвитку набула методика формування професійних компетентностей майбутніх фахівців ЦТ через інтеграцію елементів ПТ в освітні процеси спеціалізованих дисциплін. Практичне значення роботи: розроблено технічне завдання для навчального проєкту «Wi-Fi інтернет-радіо», обрано необхідні компоненти; створено алгоритми та програмне забезпечення для роботи пристрою; запропоновано модель реалізації навчального проєкту «Wi-Fi інтернет-радіо», що охоплює основні етапи планування, виконання та презентації проєкту; запропоновано методичні рекомендації, що дозволяють підвищити рівень професійної компетентності здобувачів освіти у сфері ЦТ та сприяють розвитку навичок командної роботи, критичного мислення та проєктного підходу до вирішення практичних завдань. Повний обсяг роботи – 104 стор., основний текст становить 84 стор. (en) The master's thesis is devoted to the preparation of digital technology (DT) specialists to use elements of project technology (PT) in classes according to specialization. The purpose of the research is to develop a methodology for training specialists in the field of DT for the application of project activities in professional education and to check its effectiveness; creation of the educational project "Wi-Fi Internet Radio" as an example of the integration of PT elements into the educational process. Tasks: 1) analysis of regulatory and legal documents regulating educational activities for the training of DT specialists to ensure the educational process in the system of professional education, as well as the study of modern trends in the use of PT; 2) development of a methodology for the implementation of PT elements in classes according to specialization to increase the level of practical knowledge and skills of education seekers; 3) selection and justification of components for the implementation of the "Wi-Fi Internet Radio" project, determination of the possibilities of integrating such a project into the educational process; 4) verification of the effectiveness of the developed methodology and assessment of the level of formed digital and professional competences among the students of education. The object of the study is the training of digital technology specialists to ensure the educational process in the professional education system. The subject of the study is the method of implementation of project technology in classes by specialization in the training of specialists in digital technologies. Elements of scientific novelty of the research results: systematized modern approaches to the training of DT specialists regarding the use of PT elements during specialization classes in the conditions of digitalization of education; the method of forming the professional competences of future specialists in DT through the integration of PT elements into the educational processes of specialized disciplines gained further development. Practical meaning of work: the technical task for the educational project "Wi-Fi Internet Radio" was developed, the necessary components were selected; created algorithms and software for device operation; a model of implementation of the educational project "Wi-Fi Internet Radio" is proposed, covering the main stages of planning, implementation and presentation of the project; methodical recommendations are proposed, which allow to increase the level of professional competence of the students of education in the field of DT and contribute to the development of teamwork skills, critical thinking and a project approach to solving practical tasks. The full volume of the work is 104 pages, the main text is 84 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виробничої практики за спеціалізацією. Частина 2
    (ІВ ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024)
    У методичних рекомендаціях викладено програму виробничої практики, що проводиться в Департаменті кіберполіції Національної поліції України та інших установах, що здійснюють діяльність у сфері кібербезпеки, інформаційних технологій і цифрової безпеки. Наведено методичні вказівки щодо підготовки до практики, її проходження та оформлення звітної документації. Видання розраховане на студентів закладів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Професійна освіта (Цифрові технології)» на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендацій з виробничої (педагогічної) практики для студентів спеціальності 015 Професійна освіта
    (ІВ ЦДУ, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена Михайлівна; Щирбул, Олександр Миколайович
    Відповідно до Стандарту спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) спеціалізація: 015.39 Цифрові технології, освітньої програми та навчального плану підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників до викладацької діяльності. Мета педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у закладах освіти, де зможуть працювати випускники після отримання диплома бакалавра. Методичні рекомендації складено відповідно до Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до підготовки курсових робіт за спеціалізацією
    (ІВ ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена Михайлівна
    У методичних рекомендаціях подано вимоги до виконання й оформлення курсових робіт за спеціалізацією, виконаних здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Розкрито основні терміни та положення, пов’язані з організацією, виконанням та оформленням робіт, критеріями оцінювання, а також регламент захисту. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності Професійна освіта (за спеціалізаціями) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання oсвітньoгo модуля «Основи алгоритмізації»
    (2024) Малчевський, Валерій Миколайович; Malchevsky, V. M.
    (ua) Актуальність обраної теми полягає в тому, що алгоритмізація є основою програмування, котре, на сьогодні широко використовується в багатьох галузях науки, техніки, освіти і т. п. Відповідно, оволодіння основами алгоритмізації створює підґрунтя для подальшого освоєння різних інформаційних, комп’ютерних технологій, що є важливим у підготовці сучасних, конкурентоспроможних фахівців. Мета дослідження полягає в досліджені методики вивчення основ алгоритмізації. Об'єкт дослідження –освітній процес у закладах професійної освіти. Предмет дослідження –підходи, методи, техніки та інструменти, які використовуються для ефективного навчання та засвоєння основ алгоритмізації. Елементи наукової новизни результатів дослідження:  проведено аналіз та порівняння різних методик вивчення основ алгоритмізації; представлено огляд і систематизацію різних підходів до вивчення основ алгоритмізації, які раніше не були об'єктом комплексного аналізу;  визначено критерії для вибору найбільш ефективних методик вивчення основ алгоритмізації залежно від особливостей аудиторії та доступних ресурсів, враховуючи рівень підготовки студентів, їхні попередні знання та досвід, а також можливості навчального закладу. Практичне значення роботи:  Покращення навчання програмування. Розроблені методики, рекомендації та інноваційні підходи можуть сприяти ефективнішому засвоєнню матеріалу студентами та підвищити їх рівень комп'ютерної грамотності;  Забезпечення розвитку комп'ютерних навичок. Розроблені методики можуть допомогти студентам зрозуміти принципи створення алгоритмів та їх практичну реалізацію;  Популяризація STEM-освіти: Розроблені методики можуть сприяти популяризації STEM-освіти (наука, технологія, інженерія та математика). (en) The relevance of the chosen topic lies in the fact that algorithmization is the basis of programming, which is widely used today in many fields of science, technology, education, etc. Accordingly, mastering the basics of algorithmization creates a basis for further mastering various information and computer technologies, which is important in the training of modern, competitive specialists. The purpose of the study is to investigate the methodology for studying the basics of algorithmization. The object of the study is the educational process in vocational education institutions. The subject of the study is approaches, methods, techniques and tools used for effective learning and mastering the basics of algorithmization. Elements of scientific novelty of the research results: • an analysis and comparison of different methodologies for studying the basics of algorithmization is carried out; an overview and systematization of different approaches to studying the basics of algorithmization, which have not previously been the object of a comprehensive analysis, are presented; • criteria for choosing the most effective methodologies for studying the basics of algorithmization are determined depending on the characteristics of the audience and available resources, taking into account the level of training of students, their previous knowledge and experience, as well as the capabilities of the educational institution. Practical significance of the work: • Improving programming teaching. The developed methodologies, recommendations and innovative approaches can contribute to more effective learning of the material by students and increase their level of computer literacy; • Ensuring the development of computer skills. The developed methodologies can help students understand the principles of creating algorithms and their practical implementation; • Popularization of STEM education: The developed methods can contribute to the popularization of STEM education (science, technology, engineering and mathematics).
  • Ескіз
    Документ
    Формування ґендерної культури майбутніх викладачів і викладачок для управління ІТ-проєктами та реалізації проєктної діяльності
    (2023) Пуляк, Ольга Василівна; Мироненко, Наталя Василівна; Абрамова, Оксана Віталіївна
    (ua) Стаття присвячена формуванню ґендерної культури майбутніх викладачів і викладачок, які керують ІТ-проєктами та організовують проєктну діяльність здобувачів освіти. У публікації акцентується значення політики ґендерної рівності для ефективного управління проєктами, що забезпечує планування, організацію та управління ресурсами з максимальною ефективністю, інформаційно-комунікаційну взаємодію та внутрішні зв’язки, а також необхідність формування ґендерної культури у керівників і керівниць проєктів, щоб забезпечити рівні можливості та недискримінацію усіх учасників і учасниць проєкту. У статті наголошується на важливості ґендерної обізнаності, ґендерної компетентності та ґендерної чутливості керівників і керівниць проєктів. Ці якості сприяють формуванню егалітарного світогляду, рефлексії та свідомості щодо ґендерних питань. Крім того, у публікації відзначається зростаюча роль навичок управління проєктами у сучасному ринку праці, включаючи ІТ-проєкти, і наголошується на значущості підготовки майбутніх викладачів і викладачок та фахівців і фахівчинь у цій галузі. Також у публікації звернуто увагу, що формування ґендерної культури майбутніх фахівців і фахівчинь у сфері технологічної освіти відповідає завданням реформування шкільної освіти у рамках проєкту «Нова українська школа» технологічної освітньої галузі, що реалізується через проєктну діяльність здобувачів та базується на дотриманні принципів свободи та недискримінації, а також ґендерної рівності. Авторками застосовано педагогічне спостереження та опитування, які показали, що майбутні викладачі і викладачки та фахівці й фахівчині в галузі технологічної та професійної освіти мають обмежену обізнаність щодо ґендерних питань. Однак у більшості вони визнають існування ґендерних проблем та виявляють бажання поглибити свої знання в цій області. (en) The article is devoted to the formation of gender culture of future male and female teachers who manage IT projects and organize project activities of education seekers. The publication emphasizes the importance of gender equality policy for effective project management, which ensures planning, organization and management of resources with maximum efficiency, information and communication interaction and internal connections, as well as the need to create a gender culture among project managers to ensure equal opportunities and non-discrimination of all project participants. The article emphasizes the importance of gender awareness, gender competence and gender sensitivity of project managers. These qualities contribute to the formation of an egalitarian worldview, reflection and awareness of gender issues. In addition, the publication notes the growing role of project management skills in the modern labor market, including IT projects, and emphasizes the importance of training future teachers and specialists in this field. The publication also draws attention to the fact that the formation of the gender culture of future specialists in the field of technological education corresponds to the tasks of reforming school education within the framework of the project «New Ukrainian School» in the technological education field, which is implemented through the project activities of the applicants and is based on the observance of the principles of freedom and non-discrimination, as well as gender equality. The authors used pedagogical observation and surveys, which showed that future teachers and specialists in the field of technological and professional education have limited awareness of gender issues. However, most of them recognize the existence of gender problems and show a desire to deepen their knowledge in this area.