Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 299
  • Документ
    Розробка мобільного додатку для аналізу сумісності відеоігор з конфігурацією ПК
    (2024) Сидоренко, Карина Олександрівна
    (ua) Дипломна робота складається із 82 сторінок тексту формату А4, включаючи 36 рисунків, 4 таблиць, посилання на 26 літературні джерела та 4 додатків. Метою роботи є дослідження, аналіз та розробка мобільного додатку на платформі Android для аналізу сумісності відеоігор з конфігурацією пк, з метою підвищення безпеки та вдосконалення мобільного додатку. У роботі були використані методи аналізу вимог, проектування та програмування на мові Java з використанням середовища розробки Android Studio. Результатом є розроблений застосунок, який включає в себе функціонал сумісності відеоігор з конфігурацією комп’ютерних вимог та характеристик користувача. Новизна роботи полягає у розробці зручного та ефективного інструменту для використання на Android платформі. Рекомендації щодо використання результатів роботи включають можливість розширення функціоналу застосунку та адаптацію його під конкретні потреби додатку. (en) The thesis consists of 82 pages of text in A4 format, including 36 figures, 4 tables, references to 26 literary sources and 4 appendices. The purpose of the work is research, analysis and development of a mobile application on the Android platform to analyze the compatibility of video games with a PC configuration, with the aim of increasing security and improving the mobile application. The work used the methods of requirements analysis, design and programming in the Java language using the Android Studio development environment. The result is a developed application that includes video game compatibility functionality with configuration of computer requirements and user characteristics. The novelty of the work consists in the development of a convenient and effective tool for use on the Android platform. Recommendations for using the results of the work include the possibility of expanding the functionality of the application and adapting it to the specific needs of the application.
  • Документ
    Комп’ютерне моделювання рекламної кампанії засобами пакету символьних обчислень
    (2024) Руденко, Артем Григорович; Rudenko, A. H.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки візуальних програмних додатків для моделювання соціальних явищ. Створено комп’ютерну програму, яка дає можливість моделювати соціальне явище рекламної кампанії на базі моделі Лоткі-Вольтерра. (en) The qualification work is devoted to the current topic of developing visual software applications for modeling social phenomena. A computer program has been created that makes it possible to simulate the social phenomenon of an advertising campaign based on the Lotky-Volterra model
  • Документ
    Розробка веб-сайту інтернет-магазину будівельних матеріалів засобами React JS та MySQL
    (2024) Скорозвон, Ігор Сергійович; Rafeiev, D. I.
    (ua) У роботі представлено результати розробки веб-сайту для інтернет-магазину будівельних матеріалів, створеного за допомогою технологій React JS та MySQL. Цей інтернет-магазин надає користувачам можливість переглядати товари, здійснювати замовлення, розраховувати кількість та вартість матеріалів залежно від заданої площі за допомогою вбудованого калькулятора. (en) This paper presents the results of developing an online building materials store website using React JS and MySQL technologies. The online store allows users to browse products, place orders and calculate the quantity and cost of materials based on the specified area using a built-in calculator.
  • Документ
    Розробка Android-додатку для пошуку відео-контенту із застосуванням штучного інтелекту
    (2024) Рава, Анастасія Олександрівна; Rava, A. O.
    (ua) В Кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи розробки мобільних додатків та штучного інтелекту, зокрема: здійснено огляд мобільних платформ та особливості розробки для Android, методів пошуку відео-контенту, можливостей штучного інтелекту та його застосування в пошуку інформації, а також проаналізовано існуючі рішення для пошуку відео-контенту з використанням штучного інтелекту. Визначено специфікації вимог до Android-додатку для пошуку відео-контенту та описано етапи проєктування. Детально описано принципи розробки Android-додатку та аналіз результатів його роботи, а саме: створення основних модулів додатку; реалізація інтерфейсу користувача; інтеграція алгоритмів штучного інтелекту. (en) The Qualification Work considered the theoretical foundations of mobile application development and artificial intelligence, in particular: an overview of mobile platforms and development features for Android, video content search methods, artificial intelligence capabilities and its application in information search, and existing solutions for video search were analyzed. Content using artificial intelligence. The requirements specifications for the Android application for searching for video content are defined and the design stages are described. The principles of developing an Android application and analyzing the results of its work are described in detail, namely: creation of the main application modules; user interface implementation; integration of artificial intelligence algorithms.
  • Документ
    Розробка комп'ютерної гри жанру "Морський бій" засобами JavaScript
    (2024) Процик, Сергій Васильович; Protsyk, S. V.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки комп’ютерних ігор. Розроблено комп’ютерну гру, що симулює морський бій з можливістю вибору храктеристик об’єкта-корабля. (en) Qualification work is devoted to topical issues of development of computer models of biological processes. A graphical application for modeling the phenomenon of species migration based on the multilocal Turing model has been developed. Qualification work is devoted to the current topic of developing computer games. A computer program has been developed that simulates a naval battle with the ability to select the characteristics of the object-ship.
  • Документ
    Розробка веб-додатку для генерації привітань засобами React JS та Spring
    (2024) Оришечко, Дмитро Андрійович; Oryshechko, O. A.
    (ua) Створення веб-сервісу, що використовує нейромережі для створення привітань, стає актуальним завданням в умовах зростаючої популярності впровадження машинного навчання в веб-додатки. Розроблений інструмент надає послуги зі створення персоналізованих привітань, що є цінним для соціальних мереж, маркетингових задач та просування особистого бренду. (en) Creating a web service that uses neural networks to generate greetings is becoming a pressing task in the face of the growing popularity of implementing machine learning in web applications. The developed tool provides services for creating personalized greetings, which is especially valuable for social networks, business marketing tasks, and personal brand promotion.
  • Документ
    Автоматизація процесу дослідження однієї крайової задачі з використанням Mapl
    (2024) Нестеренко, Олександр Олександрович; Nesterenko, O. O.
    (ua) Кваліфікаційна робота присвячена актуальній тематиці розробки систем автоматизації розв’язування гранично-крайових задач для рівняння Лапласа. Створено комп’ютерну програму, яка реалізує асимптотичний метод розв’язування рівняння Лапласа для задачі поширення хвильових пакетів. Процес отримання асимптотичного розв’язку методом багатьох масштабів повністю автоматизовано. (en) The qualification work is devoted to the topical topic of developing automation systems for solving boundary-value problems for the Laplace equation. A computer program has been created that implements the asymptotic method of solving the Laplace equation for the problem of propagation of wave packets. The process of obtaining an asymptotic solution by the method of many scales is fully automated.
  • Документ
    Розробка гри в стилі Smash Hit
    (2024) Нагорний, Олександр Васильович; Nahorny, O. V.
    (ua) Дослідження присвячене розробці ритм-гри "Balls Rush" в стилі "Smash Hit", яка поєднує динамічний ігровий процес з заспокійливою візуальною стилістикою. Актуальність теми зумовлена зростаючою популярністю відеоігор та потенціалом для розвитку української відеоігрової індустрії. Практична цінність проекту полягає у створенні нового ігрового продукту, що відповідає сучасним тенденціям та сприяє популяризації української культури. (en) The research is dedicated to the development of the rhythm game "Balls Rush" in the style of "Smash Hit," combining dynamic gameplay with a calming visual style. The relevance of the topic is due to the growing popularity of video games and the potential for the development of the Ukrainian video game industry. The practical value of the project lies in creating a new gaming product that meets modern trends and promotes Ukrainian culture.
  • Документ
    Розробка системи контролю етапів проходження дипломного проєктування
    (2024) Міхальов, Владислав Валерійович; Mikhalov, V. V.
    (ua) В Кваліфікаційній роботі описано загальні підходи до організації дипломного проєктування у закладах вищої освіти. Проаналізовано існуючі застосунки та засоби розробки таких за стосунків, зокрема: веб-фреймворки NestJs та ReactJs, системи керування базами даних. Визначено специфікації вимог до системи контролю етапів проходження дипломного проєктування та описано етапи проєктування і реалізації бази даних. Детально описано принципи роботи з веб-сервісом контролю етапів проходження дипломного проєктування, а саме: загальний функціонал, функціонал адміністратора, функціонал викладача, функціонал студента та процедура встановлення системи. (en) The Qualification Work describes general approaches to the organization of diploma design in higher education institutions. Existing applications and tools for developing such relationships were analyzed, in particular: web frameworks NestJs and ReactJs, database management systems. The specifications of the requirements for the control system of the stages of diploma design are defined and the stages of design and implementation of the database are described. The principles of working with the web service for monitoring the stages of diploma design are described in detail, namely: general functionality, administrator functionality, teacher functionality, student functionality and the system installation procedure.
  • Документ
    Розробка та реалізація вендингової машини з автоматичним розливом рідини та поштучною видачею товару
    (2024) Матковський, Ігор Іванович; Matkovskyi, I. I.
    (ua) У роботі представлено результати розробки вендинг машини, яка забезпечує автономну роботу без касирів та будь-якого обслуговуючого персоналу, машина дозволяє придбати різну кількість води на розлив або придбати товари поштучно, скориставшись rfid-карткою для розрахування. Цю вендинг машину можна використовувати для розвитку бізнесу або тощо. (en) The work presents the results of the development of a vending machine that provides autonomous operation without cashiers and any service personnel, the machine allows you to purchase different amounts of water for bottling or to purchase goods individually, using an rfid card for calculation. This vending machine can be used for business development or etc.