Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Дослідження принципу збереження енергії та найменшої дії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Шмідт, Віктор Федорович; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті розкривається проблема дослідження М. Планком двох фундаментальних принципів природи: збереження енергії і найменшої дії та їхнє наукове співвідношення.Документ Шкала випромінюваннь та електромагнітних хвиль у курсі фізики середньої школи як форми узагальнення знань(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Абраменко, Людмила Володимирівна; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті розкриваються основні поняття фізики електромагнітних коливань, диференційні підходи до вивчення теми.Документ Використання мультимедійних технологій у фізичному експерименті з ядерної фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Руденко, Євгеній Володимирович(uk) Стаття присвячена проблемі використання новітніх технологій навчання для моделювання фізичного експерименту з квантової фізики.Документ Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання за кредитно-модульною системою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович; Денисов, Денис Олександрович(uk) Розглядаються основні засади застосування індивідуальних навчально-дослідницьких завдань за кредитно-модульною системою підготовки фахівців у вищій школі.Документ До проблеми впровадження комплектів сучасного обладнання для активізації самостійної пошукової діяльності студентів з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Величко, Степан Петрович(uk) У статті викладені концептуальні принципи і вимоги до створення комплектів освітнього устаткування на підставі сучасних технологій з метою збільшення рівня незалежної діяльності студентів протягом вивчення загального курсу фізики.Документ Сучасна інформаційна революція в дидактиці фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Садовий, Микола Ілліч; Дзядух, Олена Сергіївна(uk) У статті розкрито основні методологічні принципи інформатизації суспільства та освіти і фізики, зокрема.