Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 182
  • Ескіз
    Документ
    Технологія дослідження математичних функцій засобами комп'ютерного моделювання
    (2009) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) У статті досліджуються проблеми використання комп’ютерних технологій для побудови та розв’язування системних моделей задачних ситуацій, якими є дослідження шкільних математичних функцій та побудова їх графіків.
  • Ескіз
    Документ
    Системне моделювання процесу розв’язування текстових математичних задач: кібернетичний підхід
    (2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (гф) В статті розглядається використання системного моделювання при розв'язуванні текстових математичних задач у контексті структуризації створення та реалізації евристичних алгоритмів розв'язування.
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром
    (2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.
  • Ескіз
    Документ
    Формування в учнів старших класів складних здібностей на заняттях із математичної статистики
    (2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) В статті розглядаються шляхи вдосконалення педагогічного процесу загальноосвітньої школи в напрямку його більшої професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики учнів старших класів.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи реалізації інтегративного підходу як чинника особистісно-орієнтованого навчання
    (2004) Левшин, Микола; Прохур, Юрій; Ріжняк, Ренат Ярославович; Фурсикова, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення у шкільному курсі понять про частинки та їхні взаємодії
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Каленникова, Тетяна Олександрівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Садовий, Микола Ілліч
    (ua) Стаття присвячена проблемі вивчення у середній школі понять про частинки і їхні взаємодії.
  • Ескіз
    Документ
    Формування в учнів навичок критичного мислення на уроках фізики
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Волчанський, Олег Володимирович
    (ua) Аналізується можливість підвищення зацікавленості учнів процесом вивчення фізики, вироблення навичок самостійного наукового пізнання за рахунок застосування методики критичного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович
    (ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні підходи побудови моделей електронних підручників
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Анісімов, Микола Вікторович
    (ua) У статті розглянуто підходи в процесі створення електронних підручників. Запропонована структурна схема побудови сучасних електронних підручників.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості фундаменталізації освіти
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович
    (ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.