Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Становлення поняття гуманізм та його прояв у діяльності Ігоря Тамма
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Садовий, Микола Ілліч; Проценко, Євгеній Анатолійович; Sadovyi, N.; Protsenko, E.
    (uk) Стаття присвячена дослідженню становлення поняття гуманізму та прояв його у поглядах та діяльності лауреата Нобелівської премії в галузі фізики, делегата першого Всеросійського з’їзду Рад, фундатора профспілок та позашкільної освіти (1917-1920) на Єлисаветградщині, нашого земляка Ігоря Євгеновича Тамма. У статті уточнено поняття наукового та гуманістичного світогляду в епоху кризисних перетворень. Звернуто увагу на становлення поняття гуманізму та визначення окремих його характеристик на прикладі гуманістичного світогляду видатного вченого та громадського діяча Ігоря Євгеновича Тамма, що дає можливість окреслити спосіб практичної систематизації властивостей поняття гуманізм, гуманістична культура особистості, що сприяє виробленню методики формування таких якостей як: прагнення до знань, наполегливість, правдивість, принциповість, турботапро людей, комунікабельність, наукова ініціатива, самостійність мислення, повагу до думки колег, уміння поважати в людині особистість, уміння вселяти людям віру у власні сили та можливості.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи науково-педагогічної системи І.Є. Тамм
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Sadovyi, M.; Проценко, Євгеній Анатолійович; Protsenko, E.; Донець, Наталія Володимирівна; Donets, N.
    (uk) В статті розглянуто і проаналізовано особливості інноваційної науково-педагогічної системи І.Є. Тамма. Показано важливість, значущість науково-педагогічної спадщини І.Є. Тамма для сучасного етапу розвитку держави, освіти та науки в цілому. І. Є. Тамм все своє життя займався науково-педагогічною діяльністю, значну увагу приділяв педагогіці та розв’язанню організаційних і практичних завдань навчальної діяльності. У І.Є. Тамма був своєрідний і не схожий на інших підхід до організації роботи зі своїми учнями. Цікавим є зібрані нами зі спогад учнів І.Є. Тамма цитати, які найбільш часто про нього говорили. Провівши аналіз науково-педагогічної діяльності вченого приходимо до висновку, що педагогічній системі І.Є. Тамма були властиві поняття: нестандартна інноваційна система, теоретичне мислення, творча особистість. В основі технології та методики досліджень І.Є. Тамма лежать нестандартні ідеї, частина з яких реалізовані у його шести теоретичних надбаннях, які мають значення Нобелівського рівня.