Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики(2015) Подопригора, Наталія Володимирівна; Podopryhora, N. V.(uk) Стаття присвячена дослідженню проблеми міждисциплінарного підходу до навчання студентів математичних методів фізики. Обґрунтовується доцільність врахування міждисциплінарних зв’язків у навчально-пізнавальному процесі з фізики, в якому математичне моделювання виступає одним із інтегративних чинників. Встановлюється співвідношення методологічних надпредметних і предметних компетенцій математики й фізики в процесі підготовки майбутніх учителів фізики.