Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа-університет педагогічного профілю
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yuliya Volodimirna; Гнезділова, Кіра Миколаївна; Гнездилова, Кира Николаевна; Gnezdilova, Kira Mykolaivn
    (uk) В статті розглядається проблема можливостей реалізації принципу наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі «школа-університет педагогічного профілю» з використанням ІКТ. Здійснюється короткий аналіз освітньо-професійної програми підготовки сучасного вчителя математики та діючої навчальної програми з математики профільного рівня для учнів 10-11 класів. Наголошується на тому, що майбутні вчителі математики мають бути готові до формування в учнів ключових та предметних компетентностей, здійснення міжпредметних зв’язків, а також до застосування сучасних освітніх технологій та методик. Наводиться детальний приклад реалізації принципу наступності при вивченні понять «границя та неперервність функції» в шкільному курсі математики та в закладі вищої педагогічної освіти, який передбачає використання програмного засобу навчального призначення – GeoGebra.