Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Впровадження технології клаптикового шиття в процесі безперервного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Olexandrivna; Кудревич, Ірина Олександрівна; Кудревич, Ирина Александровна; Kudrevych, Iryna Olexandrivna(ua) В статті розкривається проблема впровадження безперервного навчання з технології клаптикового шиття (печворк, квілтинг) для людей різних вікових категорій. Наголошується на необхідності експериментальної перевірки універсальної навчальної програми з даної технології та спеціальної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання для впровадження цієї програми в освітній процес.Документ Проблема гармонії виховних впливів трудового навчання у спадщині Василя Сухомлинського(КОД, 2018) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна; Chystiakova, Liudmyla Olexandrivna(uk) У статті осмислюється проблема гармонії виховних впливів трудового навчання на учнів загальноосвітньої школи в інтерпретації Василя Олександровича Сухомлинського. Практикуючий вчитель, досвідчений організатор освітнього процесу, великий педагог у своїх працях неодноразово наголошував на непроминальному впливові праці для становлення особистості. Предметно-перетворювальна трудова діяльність учнів має надзвичайні можливості для цілісного фізичного, інтелектуального, соціального та духовного розвитку особистості учня, здійснення особистісно-орієнтованого підходу у формування творчих можливостей дітей. У педагогічних працях В. О. Сухомлинського наскрізно окреслюється твердження про те, що справжнє виховання немислиме без життя у світі праці. Саме праця лежить в основі і розумового, і морального, і естетичного, і емоційного виховання. У статті засвідчується, що трудова діяльність – сприятливе підґрунтя для самовизначення, формування життєвої активності учнів різних вікових груп, їх духовного, інтелектуального і фізичного вдосконалення. І головне завдання для педагога – згармонізувати трудовий процес у єдності усіх педагогічних впливів при формуванні цілісної особистості.