Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Переваги та недоліки використання математичних програмних засобів під час гурткової роботи з математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yulia(uk) Стаття присвячена актуальному питанню використання комп’ютерних технологій під час навчання математики. Основна увага приділяється розгляду функціональних можливостей математичних програмних засобів щодо розв’язання задач на побудову графіків рівнянь та функцій. Запропонований ряд задач з теми «Конкурсні задачі тригонометрії», як однієї з тем занять математичного гуртка для старшокласників. Умова кожної із цих задач полягає в побудові графіка функції чи то графіка рівняння, що містять окрім тригонометричних функцій, ще й модуль, цілу та дробову частину числа, обернені тригонометричні функції. Розв’язуються задачі за допомогою популярних математичних комп’ютерних програмних засобів таких як Advanced Grapher, Maple, УМК «Живая математика». Автор здійснює аналіз отриманих результатів побудов, вказує на помилки, неточності та недоліки, а також відзначає переваги використання комп’ютера.Документ Advantages and disadvantages of using mathematical software in the work of mathematical circle(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Botuzova, Yulia; Ботузова, Юлія Володимирівна(en) We consider a number of competi t ive tri gonometry problems, the condi t i on of which is to build a graph of a funct i on or equati on. These probl ems are solved wi th the using of the popul ar sof tware. In the process of work of these applicat i ons, one can find some advantages and disadvantages.Документ Використання онлайн-сервісів, математичного пакету Maple та програмування в процесі вивчення рядів Фур’є(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yulia(uk) В статті піднімається проблема доцільності використання нових інформаційних технологій при викладанні математичних дисциплін у вищому навчальному закладі. Розглядаються методичні особливості застосування ІКТ під час вивчення теми «Ряди Фур’є» курсу математичного аналізу в педагогічному університеті. Наводяться приклади розв’язання типових задач на розклад функції в ряд Фур’є. Здійснюється аналіз функціональних можливостей використання онлайн-калькуляторів, математичного пакету Maple та основ програмування при розв’язанні таких задач. Демонструються переваги використання онлайн-сервісів та математичних програмних продуктів при необхідності виконання громіздких обчислень, а також порівнюється якість та швидкість отримання результатів. Підкреслюється важливість застосування нових інформаційних технології під час вивчення усіх основних розділів математичного аналізу як основи для підвищення рівня математичної та професійної підготовки студентів.