Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Підходи при побудові інтегрованих професій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych(uk) У статті розглянуті підходи й принципи побудови інтегрованих професій. Теоретична значимість цієї роботи полягає в тому, що концептуально обґрунтовані нові підходи до процесу створення моделей професійної підготовки робочих складних електро- і радіотехнічних професій. Практична значимість цієї роботи полягає в тому, що розроблені й застосовані в навчальному процесі ПТНЗ прогностичні професійні моделі (навчальні плани) навчального процесу для різних професій.Документ Підходи при побудові інтегрованих професій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych(uk) У статті розглянуті підходи й принципи побудови інтегрованих професій. Теоретична значимість цієї роботи полягає в тому, що концептуально обґрунтовані нові підходи до процесу створення моделей професійної підготовки робочих складних електро- і радіотехнічних професій. Практична значимість цієї роботи полягає в тому, що розроблені й застосовані в навчальному процесі ПТНЗ прогностичні професійні моделі (навчальні плани) навчального процесу для різних професій.Документ Дуальна система професійної освіти: за та проти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Анісімов, Микола Вікторович; Анисимов, Николай Викторович; Anisimov, Mykola Viktorovych(uk) У статті проведена порівняльна характеристика середніх професійно-технічних навчальних закладів України і коледжів Європи. У даній статті ми спробували показати їхню відмінність у структурі й методах підготовки фахівців у цих навчальних закладах. У роботі розглянута структура навчальних закладів такого типу, система підготовки учнів. Дослідження показали принципову відмінність, як навчальних закладів, так і методів підготовки в них. Практична значущість цієї роботи полягає в тому, що показана порівняльна характеристика навчальних закладів різних типів і відмінна риса практичної підготовки в них.