Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
community.search.results.head
Документ Міжпредметні зв’язки курсу загальної фізики та професійно – орієнтованих дисциплін як засіб формування технічної компетентності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Маринов, Олександр Васильович; Чінчой, Олександр Олександрович; Marinov, O.; Chinchoy, O.(uk) У статті обґрунтовані шляхи формування технічної компетентності студентів спеціальності ”Теплоенергетика” за рахунок міжпредметних зв’язків курсу загальної фізики та професійно орієнтованих дисциплін. Проаналізовані навчальні програми підготовки майбутніх інженерів у навчальних закладах ІІ-ІІІ рівнів акредитації та встановлені відповідні міжпредметні зв’язки у змістово-процесуальному компоненті методичної системи навчання фізики. Показано, що застосування знань, отриманих при вивченні курсу загальної фізики, необхідне для усвідомленого сприйняття більшості понять, що формуються в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. Для формування технічної компетентності студентів доцільно використовувати різні форми занять та методи навчання: організація самостійної роботи, проведення екскурсій на виробництво, розв’язування фізико-технічних задач.Документ Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Чінчой, Олександр Олександрович; Маринов, Олександр Васильович; Чинчой, Александа Аленксандрович; Маринов, Александр Васильевич; Chinchoy, O.; Marinov, O.(uk) Досліджено формування технічної компетентності студентів при вивченні курсу загальної фізики у технічному університеті. З’ясовано, що компетенції можуть формуватися у процесі навчання різних навчальних предметів, у тому числі і фізики: на практичних та лабораторних заняттях, при розв’язуванні задач, проведенні науково-дослідної роботи. Це дозволить майбутньому спеціалісту ефективно виконувати професійні і соціальні функції та систематично підвищувати кваліфікацію, оволодівати суміжними спеціальностями, що особливо актуально для сучасного інженера в умовах високої технічної оснащеності.Показано, що застосування різних типів фізичних задач з технічним змістом: якісних, розрахункових, винахідницьких і раціоналізаторських сприяє формуванню технічної компетентності майбутніх інженерів. Приведені приклади задач технічного змісту з курсу загальної фізики, для студентів, що навчаються у навчальних закладах морського профілю.