Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Варіативне використання форм організації навчального процесу під час профільного навчання старшокласників технологій(2014) Чубар, Василь Васильович; Чубар, Василий Васильевич; Chubar, V.(uk) У статті проаналізовано теоретичні аспекти форм організації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів, які використовуються у шкільній практиці. Запропоновано шляхи вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів технологій з варіативного використання форм організації навчального процесу під час профільного навчання технологій старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Використання інтерактивних технологій у процесі профільного технологічного навчання старшокласників(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Чубар, Василь Васильович; Чубар, Василий Васильевич(uk) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення підготовки майбутніх учителів технологій до використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання. У дослідженні використано взаємно доповнюючі методи: вивчення, аналіз і систематизація психолого-педагогічної і методичної літератури, а також системний і проблемно-пошуковий методи для обґрунтування шляхів удосконалення використання інтерактивних технологій кооперативного навчання старшокласників у гетерогенних групах у процесі профільного технологічного навчання Враховуючи результати проведеного дослідження, пропонуємо впровадження інтерактивних технологій кооперативного навчання для профільного технологічного навчання старшокласників розпочинати з визначення їхніх пізнавальних можливостей і згідно одержаних результатів та запропонованих рекомендацій здійснити комплектування гетерогенних груп в класному колективі; на початку реалізації інтерактивних технологій кооперативного навчання у гетерогенних групах в навчальному процесі використовувати їх із врахуванням запропонованої послідовності інтерактивних технологій та дотриманням відповідних вимог.