Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Особливості виставково-ярмаркової діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Чистякова, Людмила Олександрівна; Чистякова, Людмила Александровна
    (uk) У статті розглянуто роль виставково-ярмаркової діяльності як однієї із сфер сучасної економіки, інструменту маркетингу; визначено, що на сучасному етапі розвитку, враховуючи посилення процесів інтеграції в світовому економічному просторі, виставково-ярмаркова діяльність є однією з найбільш динамічних сфер розвитку світової економіки, оскільки вона відіграє важливу роль у зміцненні міжнародних зв’язків, внутрішньої і зовнішньої торгівлі, пропаганді передових технологій та нових видів продукції; розмежовано поняття «виставка» та «ярмарок» у системі маркетингових комунікацій; окреслено напрями спеціалізованої фахової підготовки спеціалістів, які здатні ефективно та продуктивно працювати у галузі виставкової справи та основні принципи художньої організації ярмарків та виставок.