Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовка майбутніх вчителів з курсу «Безпека життєдіяльностіта охорона праці в галузі»
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Царенко, Ірина Леонтіївна; Tsarenko, Irina Leontievna
    (ua) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки майбутніх вчителів до майбутньої професійної діяльності. Зазначається, що поява нових ризиків у професійній діяльності вчителя зумовлює потребу вдосконалення змісту навчального курсу «Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі». Зокрема, за основу були взяті наступні групи ризиків: організаційно-технічний ризик (невідповідне матеріально технічне забезпечення закладів освіти, незадовільні санітарно-гігієнічні умови тощо); інформаційно комунікаційний ризик (інформаційно-комунікаційні небезпеки діяльності вчителя);соціокультурний ризик (прояв деструктивних явищ у взаємодії «вчитель-учень», зниження моральних і етичних якостей шкільного колективу, загрози природного, терористичного, техногенного або іншого походження для колективів та інше). Визначено, що завданнями курсу «Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі» є опанування майбутніми вчителями системи знань, вмінь та навичок, які мають забезпечити їх власну безпеку і безпеку оточуючих у повсякденному житті та діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.