Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
20 результатів
community.search.results.head
Документ Аналіз методичних проблем у формуванні знань учнів про різні види випромінювання і спектри(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сірик, Едуард Петрович(uk) В статті аналізуються різні методичні підходи до вивчення в шкільному курсі фізики понять про спектри та спектральний метод дослідження.Документ Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сальник, Ирина Владимировна; Сирык, Эдуард Петрович; Salnyk, Iryna Volodymyrivna; Sirik, Eduard Petrovich(ua) Одним з новітніх принципів сучасної педагогіки є гуманізація освіти – спрямованість на розвиток особи. Побудова особистісно орієнтованих методичних систем вимагає відповідних змін як у змісті фізичної освіти, так і його методичному забезпеченні. Нині старша школа функціонує як профільна. Під час дистанційного навчання кожен учень повинен отримати певний соціальний досвід, набуття у процесі досягнення загального результату шляхом взаємодії з іншими членами учнівського колективу, виробляє навички спілкування.Документ Віртуальні навчальні середовища: сучасні технології та потенціал для освіти(ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович; Salnyk, I.; Siryk, E.; Miroshnychenko, O.(ua) У статті розглядаються питання створення в системі освіти віртуальних навчальних середовищ, проаналізовано їх специфіку. Одночасно показано, що запровадження VLE супроводжується виникненням проблем в процесі навчання, які можуть бути усуненні лише за умови врахування певних педагогічних умов.Документ Віртуально-орієнтований лабораторний експеримент з фізики для студентів нефізичних спеціальностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.; Сальник, Ірина Володимирівна; Сальник, Ирина Владимировна; Salnik, I. V.(uk) В статті висвітлюється організація віртуально-орієнтованого лабораторного експерименту з фізики як сучасного засобу навчання з використанням інформаційних технологій, що створює ефективне навчальне середовище та підвищує науковий рівень підготовки фахівців.Документ Формування особистості майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.(uk) Стаття спрямована на окреслення основних напрямів дослідження проблеми формування компетентностей майбутнього вчителя фізико-математичного профілю та управління процесом формування особистості педагога на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні мають бути розроблені концептуальні засади формування особистості педагога, методика і технологія навчання, що відповідають сучасному світовому рівню підготовки фахівця зі збереженням переваг національної системи освіти, в основу яких ставляться засади психолого-педагогічного, а згодом – змістово-процесуального характеру. Передбачається, що проблему формування особистості педагога можна реалізувати на основі уявлень про інтеграцію й оптимізацію та закономірності організації, контролю й управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів та формування у них професійного компетентнісного досвіду.Документ Лабораторний експеримент з хвильової оптики в умовах профільного навчання фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сірик, Едуард Петрович(ua) Дана стаття присвячена з’ясуванню основних положень вивчення хвильових властивостей світла в умовах профільного навчання фізики та створення сучасного лабораторного практикуму з оптики на основі комплекту «Оптична міні-лава», що враховує варіативність навчально-виховного процесу.Документ Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.(uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.Документ Професійне спрямування змісту курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей вищого педагогічного навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Эдуард Петрович; Siryk, E. P.(uk) Стаття розглядає професійне становлення вчителя-технолога, що передбачає високий рівень сформованості особистісних компетентностей в галузі новітніх технологій та їх практичного застосування, на основі наукової теорії будь-якої технології сучасного виробництва та особливостях використання цих технологій в побуті, соціальній, виробничій та науковій сферах.Документ Еволюція поняття знання з фізики у епоху зародження інформаційного суспільства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Садовий, Микола Ілліч; Сірик, Едуард Петрович(uk) В статті розглянуто технологію дослідження понять інформаційного суспільства, з метою започаткування традиції створення банків відповідної інформації з фізики.Документ Фізичний експеримент та засоби вивчення оптичного випромінювання і спектрів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Сірик, Едуард Петрович(uk) Ретроспектива сутності і змісту спектроскопії та спектрального аналізу дозволяє визначити перспективні напрямки розвитку та впровадження у систему навчального фізичного експерименту останніх наукових досягнень в галузі вивчення оптичного випромінювання і спектрів.