Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Посилення ролі самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівця з вищою освітою
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Слободяник, Ольга Володимирівна; Величко, Степан Петрович
    (uk) У статті розглядається роль самостійної роботи у підготовці фахівця з вищою освітою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; сформульовані методичні рекомендації для ефективної організації самостійної роботи; виокремлено основні види самостійної роботи студентів за цільовим призначенням.
  • Ескіз
    Документ
    Роль навчального експерименту з фізики в активізації пізнавально-пошукової діяльності студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна
    (uk) У статті розглядається навчальний фізичний експеримент як важлива складова активізації самостійної роботи майбутніх учителів фізики. При цьому зроблено вагому методичну пропозицію про доцільність запровадження індивідуальних навчальних завдань експериментального, теоретичного і дослідницького характеру, котрі дають можливість майбутнім учителям фізики одержувати важливі методичні висновки на основі активної самостійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язування індивідуальних експериментальних завдань засобами ІКТ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна; Ткаченко, Анна Валеріївна
    (uk) У статті розглядається можливість розв’язування індивідуальних експериментальних завдань з фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій та наведені деякі приклади подібних розв’язків.
  • Ескіз
    Документ
    Домашні експериментальні завдання як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна
    (UA) У статті розглядається роль і місце домашніх експериментальних завдань у навчально-виховному процесі з фізики, їх вплив на розвиток самостійної роботи та творчих здібностей студентів. (EN) In the article a role and plac of home experimental tasks in an educational-educate process from physics, their influence is examined on development of independent work and creative capabilities of students.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст та види індивідуальних завдань для забезпечення активної пізнавальної діяльності студентів з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна
    (UA)У статті обґрунтовується потреба подальшого вдосконалення методики організації самостійної навчальної діяльності студентів з фізики у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців; дається аналіз видів аналізуються різні види самостійної роботи студентів у ВНЗ та конкретизуються особливості навчально–пізнавальної діяльності. Як приклад розглядаються можливі індивідуальні завдання різного виду, що підвищують ефективність самостійної дослідницької діяльності студентів, та узагальнюються умови, що формують досвід такої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології особистісно орієнтованого навчання при розв’язуванні індивідуальних завдань
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна
    (UA) У статті акцентується увага на використанні особистісно орієнтованої технології під час розв’язування індивідуальних завдань з фізики.