Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої активності старшокласників у процесі технологічної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рябець, Сергій Іванович; Петренко, Володимир Анатолійович; Рябец, Сергей Иванович; Петренко, Владимир Анатольевич; Ryabets, Sergey Ivanovich; Petrenko, Volodymyr Anatolievich
    (ua) У статті розглянуто деякі методи стимулювання творчої активності учнів старшої школи на уроках Технологій в умовах переходу до нового змісту технологічної підготовки. Навчально-виховний процес з Технологій передбачає оволодіння старшокласниками особливими педагогічними методами творчої активності, до яких відносять метод мозкового штурму, синектики, фокальних об’єктів, морфологічного аналізу та ін. Зазначені методи творчої активності презентують технологію опрацювання інформації та пошуку нових ідей для розв’язання технічних творчих завдань. Акцентовано увагу на основних умовах реалізації деяких творчих методів стимулювання творчої активності в процесі технологічної підготовки. Такими умовами зокрема, є підведення учнів до творчого розв’язку ідеї, стимулювання учнів до використання набутих загальнотеоретичних і політехнічних знань для розв’язання технічних творчих завдань, використання педагогічних прийомів та методів стимулювання творчої активності учнів при виконанні поставлених перед ними завдань на уроках Технологій тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Складові ресурсного забезпечення при вивченні «деревообробки» у профільній школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ivanovich, Ryabets Sergey; Віляда, Максим Юрійович; Виляда, Максим Юрьевич; Vilyada, Maxim Yuriyovych
    (ua) У статті розглядаються основні складові ресурсного забезпечення освітнього процесу при вивченні Технологій з профілем «Деревообробка» у старших класах. Зокрема, здійснено теоретичний аналіз поняття «ресурсне забезпечення» як основоположної компоненти якісного формування фахових компетентностей з навчального предмета «Технології. Деревообробка». Ресурсне забезпечення уроків технологій включає в себе перш за все, приміщення деревообробної майстерні, яке відповідає всім нормативним вимогам чинного законодавства; технічне оснащення майстерні (верстаки, верстати, обладнання та прилади для виконання лабораторних робіт, електрифіковані інструменти тощо); дидактичні матеріали з тематики уроків (інструкційні картки, роздатковий матеріал, банки проектів тощо); методичне забезпечення (навчальні посібники, підручники); матеріальні ресурси (сировина для виготовлення виробів, заготовки); матеріали з техніки безпеки; засоби індивідуального захисту та робочий одяг. Приведено перелік матеріального, технічного та дидактичного забезпечення, необхідного для вивчення конкретних розділів зі спеціалізації «Деревообробка».